我的網誌清單

2014年6月16日星期一

毛里裘斯-海鹽田

毛里裘斯仲保留有傳統製海鹽嘅海鹽田。
我覺得呢度好靚呀,似一塊塊鏡。




參觀海鹽田要早到,因為遲咗會好曬,亦唔會見到啲工人工作。







唔使搶,呢度大把鹽呀!












其實佢地係將海水引到田,再曬成海鹽。


原來過去幾個月太多雨水,佢哋已經六個月冇收成,終於近呢一個月先有鹽出。


我試過唔太咸架。










水中有雲,好得意!








20 則留言:

  1. 回覆
    1. 哈哈...我都係咁同王子講!咁多體力勞動都咁有件頭,定係咁有件頭先適合體力勞動呢?!

      刪除
  2. 一直只知道海水可曬成海鹽,今次終於看到這些海鹽田,謝謝分享你的旅途相片。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實海鹽田我都係第一次見,反而內陸鹽湖就見過幾次,呢度好似鏡咁好得意呀

      刪除
  3. 回覆
    1. 冇啦,屋企仲有好多法國同意大利海鹽呀

      刪除
  4. 還是濕巴巴的?
    但白得又好可愛呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 筒入面果啲有少少濕,佢哋會放入倉,乾左再入袋。

      刪除
  5. 回覆
    1. 冇啦,屋企仲有存貨,同埋王子麻麻海鹽,因為德國鹽有益啲喎

      刪除
  6. 海鹽田好壯觀!你有無買d返去?呢d正宗無添加!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇啦,屋企仲有存貨要清呀,同埋歐洲d海鹽好平咋

      刪除
  7. 曬海鹽, 要地多, 又要猛太陽, 落雨天陰都影響收成, 要望天打卦, 都不是一件易事啊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 同農夫、漁民一樣,要睇天食飯,但又冇城市生活咁複雜囉

      刪除
  8. 佢地好功夫, 頂著咁重的鹽, 行在鹽田上, 好汕腳

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架,我行果時都驚跌架,特別小心

      刪除
  9. 第一次見到鹽田呀. 六個月無收成好慘呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係第一次見!廠長話六個月無收成好少有架

      刪除