我的網誌清單

2014年6月20日星期五

走過浮華大地最後一站

我們的走過浮華大地最後一站是Réunion留尼旺。
留尼旺為法國的海外省之一, 一個火山島亦係法國人嘅旅遊勝地,島上主要住有法國白人、華人、印度人及非洲黑人。





第一站攞車!响留尼旺旅遊冇車都幾煩

响留尼旺車四圍遊,會見到好多靚瀑布。

先在小村休息一晚。


清晨我哋要出發去Cirque de Mafate行3日山。
Cirque de Mafate係一個Caldera,即係破火山口,呢度四周環山,冇車路可以到,要靠腳行。
因為係特別嘅地理現象,又遠離人煙,呢個地方非常原生態,亦被列入聯合國世界遺產。






我哋行3日山係小兒科!好多人行一兩個禮拜架。




路上長滿粉紅小花!似教堂結婚時兩旁嘅花。

20 則留言:

  1. 回覆
    1. 四面環海,中間係山區同火山區,另外仲有啲種植場

      刪除
  2. 行三日山咪要在山中露營?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,可以露營,又可以住旅館

      刪除
  3. Réunion這個名字像 reunion ,改得都幾特別,而行山要用上三數天,不知山中可有人居住?

    回覆刪除
  4. 行三日山我驚會暈低!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架,不斷行唔掂好辛苦架,要行下食下抖下,

      刪除
  5. 我地華人真喺無處不在,留尼旺以前聽過,今次都喺第一次見識,
    行山雖然唔喺我,但見到咁靚大自然,真喺人都開心醒神!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度真係多華人,處處見到。
      雖然呢度經濟麻麻,但自然景色完就好靚,所以前多遊客架。

      刪除
  6. 個度D野係咪貴過歐洲本土?

    回覆刪除
  7. 行三日山, 咁係咪要露宿山頭架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以露營,又可以住旅館,露宿山頭反而唔俾

      刪除