我的網誌清單

2014年6月26日星期四

留尼旺 -勇闖活火山 ep1

Piton de la Fournaise富爾奈斯活火山係留尼旺嘅著名景點, 早一晚我哋就要上山準備明日行程。
下午才上山,因為會睇到雲海同日落。
呢種壯觀景色我同王子第一次見!一望無際嘅雲海就在前面,慢慢湧過來掩沒村莊。


雲海同日落,無敵靚呀。


雲海就在面前!


第二日摸黑上山,又凍又大風。

等到太陽出來先有番暖意。





富爾奈斯活火山係世界上最活躍火山之一,响我哋走咗幾日之後又有火山爆發。

呢個係Formica Leo小火山。




溶岩形成獨特地理狀態。


紋路很清楚呢。

18 則留言:

  1. 回覆
    1. 有車路但冇燈,小心啲就ok,不過好凍,一落車幾分鐘內已經支持唔住。

      刪除
  2. 回覆
    1. 留尼旺好多活動都要有冒險精神架

      刪除
  3. 摸黑上山,等到太陽出來才有暖意,咁未要在山上過夜囉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,得一間旅館同得呢間旅館有嘢食咋,要預早安排好先得。

      刪除
  4. 雲海的景色很壯觀啊!
    你們不怕上山途中撞正火山爆發嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋探測住架,據說呢個火山穩定性好高,火山爆發幾日前就會探測到。

      刪除
  5. 你不要說, 我咁大個仔去左咁多地方, 只有在中國見過, 美加未見過.

    回覆刪除
  6. 嘩D相好惦呀!個雲海好壯觀!
    我成日都覺得, 如果係我去, 一定會行行下撞正火山爆發, 成世都好好彩..哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 個雲海景真係得,最正係佢同自己平行架,好似啲浪湧向自己,但又定格咗咁
      我信法國政府會照顧啲遊客安全嘅....hehe......

      刪除
  7. 雲海好靚呀, 呢個我就想去睇嘞.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度有雲上、天堂feel,好壯觀架

      刪除