我的網誌清單

2014年6月25日星期三

留尼旺 -Saint-Denis

Saint-Denis有個周日街市,好平所以好多人會黎買一大籃夠一星期食嘅蔬果。
呢個我完全未見過,你知道係乜嗎?



好新鮮好吸引呀!

好多手工藝賣,我終於有收穫啦!



是葛嗎?


呢個我又係完全未見過,你知道係乜嗎?







呢個九唔搭八建築,吸引咗好多人影相。



留尼旺最美建築-市政廳。





又係簡單煮。

街市買了佛手瓜及麻痺菜煮。
麻痺菜在馬達加斯加食過,原來叫toothache plant,中文名係金鈕扣,上次食金鈕扣的經驗太深刻啦,見到我即買!佢嘅麻辣辛辣令人太難忘啦。
佛手瓜 好甜,王子第一次食已愛上。

有時間又去睇園藝店。





超可愛呢!



18 則留言:

  1. 行街市最好玩,多野睇,又接近本地民生。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度行街市好玩呀,超多新奇嘢,長見識呢。

      刪除
  2. 街市d o野好多都未見過.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係,但係唔識法文冇得問,post上黎集思益廣先

      刪除
  3. 回覆
    1. 我都鍾意呀,見到新奇嘢特別興奮!

      刪除
  4. 真係乜都有,有些見都未見過,住喺度唔使愁冇嘢食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 同埋天氣暖,好多人响屋企種菜種生果架

      刪除
  5. 你講啲蔬菜都未見過,個麻痺菜食咗有冇麻痺感覺架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀,仲好快麻痺同感覺强烈架

      刪除
  6. I think that fruit is called bread fruit. Can cut up and fried as dessert, or cook in curry .

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子都話係bread fruit,多謝你confirm呀

      刪除
  7. 間園藝店同我呢度個D都差唔多喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,啲超市同大型商場都似歐洲架

      刪除
  8. 回覆
    1. 我覺得算貴架,連食fast food都貴呀

      刪除
  9. 右邊我諗係葛, 左邊好似係木薯.

    回覆刪除