我的網誌清單

2014年6月22日星期日

留尼旺 -地獄篇 ep2

山中方七日,世上已千年。
呢句說話真係幾適合呢度,因為啲居民仲係過住與世隔絕嘅生活。



每天下午山區都會出現大霧。

霧散咗先可以影下條村,我們呢晚住嘅地方。

呢條村係全個山區最大嘅村,有十幾户人家。

佢哋依然過住耕種畜牧打獵嘅生活,另一個收入來源係遊客投宿同提供膳食。



留尼旺周圍都種滿了合掌瓜,除咗瓜肉食得,瓜苗都食得。






村內的教堂。




由呢條村,我哋要行山去到另一條村。



久唔久要爬過啲石先可以繼續。






16 則留言:

  1. 回覆
    1. 佢嘅保育好嚴格架,好多rules,所以好乾淨同保持到原生態。

      刪除
  2. 呢D民宿係呢度都好多架

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D民宿除咗去阿爾卑斯山果類行山之外,我平時見唔到架,德國啲屋興好實淨好襟用果啲。

      刪除
  3. 回覆
    1. 冇架,不過有路標,同埋呢度唔多小路架

      刪除
  4. 咁清靜好環境,最適合隱居清修了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一定唔得,住响度應該好悶好無聊呀

      刪除
  5. 住响度好似同外界隔绝

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架,佢哋雖然有電、電話同互聯網,但係出去外面唔容易架

      刪除
  6. 都係得你地兩個?會唔會好危險架?
    d動物都瘦, 住開城市有時都想去d村莊住下, 但知道一家頂唔到幾多日啦..haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係,有唔少行山人士架。
      最好係自駕遊不同村莊,如果留太耐真係好悶好無聊架。

      刪除
  7. 去旅遊行山, 真係要特別小心, 唔熟當地地勢, 而且各人的難度感不同.
    好彩你們沒挑戰難度, 揀條話說易行的, 否則, 情況可能更差.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我本來諗住hea遊,點知係咁!
      我真係唔敢想像高難度果段路係點!

      刪除
  8. 我以為咁與世隔絶既地方唔會有人住添。 

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋係原居民,已經好多代,所以有特權响度住呀

      刪除