我的網誌清單

2014年6月30日星期一

留尼旺 -噴泉洞

留尼旺嘅另一個有趣地埋現象係blowhole噴泉洞


完全估唔到佢幾時噴水出黎,又估唔到佢噴幾多水出黎。





睇咗一陣,我同王子個身已經濕濕地。







看圖識字,噴泉洞有危險性,要同佢保持距離架。

噴泉洞附近有人玩堆願望石,仲砌咗個看海米芝蓮人出黎。



呢幅清楚啲,個噴泉有幾層樓高架。






18 則留言:

  1. 你的電腦「動感相片」合成技術不錯啊。

    回覆刪除
  2. 這噴井式是甚麼現象做成呢?
    我知道有「間歇泉」的噴井,但全世界好像就只得數處地方有,一是美國的黃石公園,另一就是這裡的羅托路亞,再有的便記不起了!
    而你介紹的噴泉又是否與火山有關呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲海浪侵蝕成一條地下通道,海浪湧入時,造成空氣及海水從噴泉洞噴出......
      呢個同火山冇關架。

      刪除
  3. 唔似米芝蓮, 我覺得有D似 Hitchcock 標記

    回覆刪除
  4. 噴井同海浪係咪有關架??

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 係呀,仲係全世界最大,見啲相好靚wor

      刪除
  6. 我都唔知google有個咁既功能, 點整架?

    回覆刪除
    回覆
    1. google有個程式detect啲upload咗嘅相,睇下可唔可以加special effects,如果得就會主動整再用g+寄出

      刪除