我的網誌清單

2014年6月14日星期六

毛里裘斯-Port Louis 路易港 ep 1

在resort嘆嘅日子,我地都有去吓day trip架。
Port Louis 路易港係毛里裘斯首都,都幾好行同多嘢睇。
一落車便見到大大座印度廟。






Aapravasi Ghat,即係“移民入境站”,另一個名係“Coolie Ghat”,即係“苦力交接處”,因為有歧视成份所以已不再使用。毛里裘斯有好多印度人,佢哋嘅先祖最初便是從這處入境,奴隸制度之後佢哋以自由合約工人身份,經過呢個地方被派到大英帝國嘅種植物園工作。


很重的殖民地色彩。

那些年嘅郵筒。



著名手信-手造船。






木的藝術品。




路易港個街市幾出名,仲好多遊客。

呢個我完全唔知係乜!


個街市陣味似香港架,因為啲蔬菜都似似地。





Arrowroot,即係葛,咁嘅葛第一次見呀。



呢個係咪熟口熟面?韮菜、豆腐、魚蛋、魚片頭、牛丸、雲吞皮、生麵......仲有好多檔架。
因為呢度好多中國人架!


個街市除咗蔬菜,仲有手工藝同food court。

呢個反光生果唔知係乜,check完先知係red wild rasperry。



個城市算好乾淨呀,又綠。


12 則留言:

  1. 回覆
    1. 紅色郵筒令人諗起殖民地時代呀

      刪除
  2. 呢度啲生活指數如何呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔算低架,街市買餸、搭車平架,但係住屋同出外食飯都唔算平,冇記錯food court炒飯around4歐

      刪除
  3. 今朝3Sat播馬達加斯加. 船仔,馬騮,樹,山窿墓穴都有提及.

    回覆刪除
    回覆
    1. 馬達加斯加响德國電台同電視久唔久都播,好似幾hit,當地人都話近年多咗好多非法國遊客呀。

      刪除
  4. 熟口熟面個檔, 睇到我眼都突埋呀, 仲要係新鮮貨, 唔係入口雪藏喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀,仲要質素好高,我好耐冇見過呢啲新鮮貨啦

      刪除
  5. 個街市好似返咗香港咁呀, 有一份份芫茜蔥.

    回覆刪除
    回覆
    1. 完全係呀, 有一份份芫茜蔥似足香港咁呀

      刪除