我的網誌清單

2014年6月23日星期一

留尼旺 -地獄篇 ep3

呢個係我哋第二日住嘅村。




台灣有九份、十份。
呢度呢?只有六份,即係六户人家。要見其他村嘅人要走2-3小時嘅山路。
據說山區亦有其他村落,有些只有三份、四份。

直升機係山區唯一交通工具,佢亦係提供物資俾屋民嘅唯一方式。
屋頂、雪櫃、木材、食材.....全部要用直升機吊入山區!

所以呢度飲支啤酒、食包薯片唔平架!

留尼旺成日見到直升機吊住呢舊探測器,唔知探測啲乜!


菜田。


民宿主人個女成日想我同佢玩。

佢仲帶我去睇佢爬樹,佢簡直係小女泰山!王子話佢好wild呀!
後來我請佢食麵包,唔食!
朱古力,唔食!
餅乾 ,唔食!
後來佢發現我有橙、蘋果同啤梨,雙眼即發光!佢同弟弟完竟然可以食哂我啲水果!
原來山區小孩不易吃到水果呢。





為咗保護山區生態,呢度有好多規例。
呢個係居民嘅垃圾收集處,再用直升機吊出山區。
 至於遊客嘅垃圾,要自己揹住,出番市區先至可以掉。
即係話,行兩個禮拜山,就要揹住兩個禮拜垃圾。

居民亦不能隨便耕種同飼養其他動物,避免原生態被入侵。






20 則留言:

  1. 知唔知佢哋為乜要住呢度呢?? 土地肥沃定係有金呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋祖先係奴隸,想避開主人追捕所以住入山區。
      依家佢哋開民宿唔錯架,成日滿,佢哋又有大量資助,反而外面世界唔多好景呢。

      刪除
  2. 第一張相的藍天白雲,綠草和高山,and the little houses, 景色很美呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲洋人覺得呢度景色很有原始美同簡樸,所以好多遊客架。

      刪除
  3. 直升機探測火山卦? 小朋友住呢度咁悶, 見有遊客, 開心c 啦! 其實佢地怎樣返學讀書呢?
    行吊橋, 驚唔驚呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 直升機應該唔係探測火山,因為我哋見過佢响海面飛來飛去。
      d小朋友個社交圈好細,我諗條村加埋得十幾個小朋友咋,但係政府大力資助佢哋,間學校勁大,又用直升機送啲老師入黎上堂。
      行吊橋我唔驚架,爬石驚啲。

      刪除
  4. 回覆
    1. 係架,性格同城市小朋友有明顯區別

      刪除
  5. 呢度簡直係與世隔絕,想問,他們的電力又從何而來?可有Internet 嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 政府有為佢哋供電(我估有generator)同internet架,另外仲有太陽能發電。

      刪除
  6. 這種愛護大地的堅持, 真是做得好好啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 除咗政府出力,居民同大部份遊客都好合作架

      刪除
  7. 小女泰山真係好可愛喎
    垃圾嘅規則都要靠大家自律至可以做到

    回覆刪除
    回覆
    1. 小女泰山勁可愛,仲好友善tim!
      我覺得係,如果人唔自律,多多規則都冇用。

      刪除
  8. 民宿主人個女看來真是很健康活潑,原來是小女泰山。
    你有沒有跟她學番幾招爬樹絕技?

    回覆刪除
    回覆
    1. 小女泰山太勁啦,佢可以响樹同樹之間跳來跳去,又識得用樹枝盪來盪去。
      為保小命,呢啲絕技我都係欣賞下算啦。哈哈.......

      刪除
  9. 嗰度咁唔方便, 點解都仲有人住呢? 講開生果, 我响日本嗰兩個星期見到生果我都會兩眼發光呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗佢哋習慣咗呢種生活,外面世界複雜又唔多好景呢。
      我地依家夏天,都係好多平生果食呀

      刪除