我的網誌清單

2014年6月11日星期三

走過浮華大地第三站

離開馬達加斯加,走過浮華大地第三站係毛里裘斯。



旅館的小貓咪不斷撩我們玩。


毛里裘斯富裕好多,街道同基建都完善,跟馬達加斯加相距甚遠。

毛里裘斯深受多個文化同宗教影響,其中一個係印度,走在街上,印度色彩無處不在。

周圍都有印度薄餅食。


巴士服務亦都好完善。



又去行下街市。

呢度啲food court食物正好多呀!



呢個椰子特飲試完攪到我同王子成日想飲。。。一定要老番!


啲菜檔好整齊,好多中式菜。

超大節瓜,我好耐冇見過節瓜啦。

仲有迷你冬瓜!

20 則留言:

  1. 毛里裘斯, 我想去啊. 點解隻喵會係你地間房?

    回覆刪除
    回覆
    1. 個旅館養咗一堆貓咪,呢隻最細最貪玩,一開露台門佢就入黎八下

      刪除
  2. 回覆
    1. 尤其係响馬達加斯加飛過黎,一落機已經覺得好乾淨、又現代化

      刪除
  3. 你呢個旅程真係超超長!毛里裘斯我都好想去, 因為我好中意印度風, 但我無勇氣去印度啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 印度我去咗啦,堅堅堅靚,依家就唔好啦,早幾個月王子出trip叫我一齊都無勇氣去。
      中意印度風, 可以去斯里蘭卡呀,靚。安全。平。乾淨呀,我同王子都like!

      刪除
  4. 回覆
    1. 啲別墅、resort好靚,啲物價都高高地架

      刪除
  5. 你其實係咪去左參加 Amazing race? ^^

    回覆刪除
  6. 你其實係咪打算遊遍五大洲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架,不過要分斷遊,我識人幾年淨旅遊,我覺得太辛苦啦

      刪除
  7. 這種節瓜和冬瓜我這裡都有,唔好食架,好硬。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來係咁!節瓜我好鐘意食,見到已經好恨食

      刪除
  8. 嚟到呢度先似番啲文明世界

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈....我都係咁諗!一落機就覺得自己穿越咗去另一個世界!

      刪除
  9. 就因為嗰度太有印度色彩, 所以我無諗過去.

    回覆刪除