我的網誌清單

2014年6月24日星期二

留尼旺 -地獄篇 ep4

清晨嘅山區,到處山嵐,樹上掛滿露珠。
好似一粒粒水晶掛在樹上。。。



啲水好清好清。


Plaine des Tamarins,呢個地方好詭異架。



似唔似恐怖片場景?



離開山區,我們入住海邊嘅self-catering apartment。
勁攰,簡簡簡單單又一餐。
不過留尼旺啲牛扒巧巧食架!仲巧平!

第二天是星期日,王子話去Saint-Denis行。

同巴黎一樣,留尼旺好多塗鴉,呢幅畫中有畫好特別。

星期日乜都冇開門,咁之下次再黎啦。

已經黎到啦,咁都行下嘅。





公園有展覽,又入去八一八。

原來係傷殘方面嘅展覽。
呢個俾人試下盲人嘅訓練同感覺。




傷殘鎗擊。


傷殘主題以外,亦有本地蜜糖賣。




電視台都有黎採訪。

其實個公園都好清幽。




呢個我同王子都想玩!



留尼旺超多中國人,仲好多中國人嘅建築。






20 則留言:

  1. 你同王子终於有冇玩呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇呀,冇帶衫換,同埋王子驚人笑佢呀

      刪除
  2. 哈哈哈,我都Pinky同一樣想問添, 同件牛排好靚

    回覆刪除
  3. 你哋都好勁,可以行咁多地方,俾作是我,一定會搵間麥記坐坐.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同王子幾好腳骨力架,連續行6-7鐘冇問題。

      刪除
  4. 個公園咁正都好似冇乜人玩咁o既?!

    回覆刪除
  5. 星期日, 靜英英, 正常呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 星期日靜英英都好架,車少人少行得好舒服

      刪除
  6. 回覆
    1. Hahaha......有中國人的地方證明食物有保證呀!

      刪除
  7. 咁最後有無玩sir滑梯?我見到都想玩!
    個恐怖片現場真係好恐怖, d樹生得咁怪既!加埋d霧...嗚
    星期日d商舖竟然唔開門?真係人車都咁少!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇玩呀,冇帶衫換,同埋王子驚人笑佢呀。
      個恐怖片現場真係好恐怖, 我一路行一路諗會唔會撞到貞子.......
      呢度屬於法國,所以跟歐洲習慣,星期日大部份商舖唔開門架

      刪除
  8. 離開大自然幽靜山區, 來到商貿繁華市區, 好似一天光哂咁, 多啲活動, 多啲人氣呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 視乎喜好啦,有啲人唔捨得離開山區架

      刪除
  9. 乜原來連唐山會館都有, 相信那裡中國人好傳統了

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗佢哋早幾代已經黎咗,所以中國人嘅建築好多呀

      刪除