我的網誌清單

2014年6月18日星期三

毛里裘斯-self-catering篇

除了resorts,self-catering apartments响毛里裘斯亦係另一種受遊客喜愛嘅住宿形式。
離開resort,我哋都住咗幾日self-catering apartment。
一去到,呢隻貓就出現。
佢好煩架,不斷咪同發出類似人類講嘢嘅聲音。


後來屋主同我哋講,唔係旺季,遊客少,佢揾唔夠食物好餓,所以咁。
於是,我哋每日煮人飯,仲煮埋貓飯。
當然其他貓都黎痴餐啦,每晚會有6-7隻貓架。

睇下個屋苑先!





屋苑附近已經有沙灘。











珍珍呀!巧耐冇見嘅珍珍呀!

非洲雀巢,得意乎?













22 則留言:

  1. 個屋苑簡直係富人區,唔講真係唔知?

    回覆刪除
  2. 咁多相. 係見到珍珍時最興奮

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,王子完全唔明典解我要影相呀!

      刪除
  3. 回覆
    1. 好在唔係旺季,唔使同人人迫人呀!

      刪除
  4. 個沙灘真係好靚呀!!
    隻貓貓好得意, 我dingding都中意夜深人靜自己同自己講人話傾計...哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地真係未見過咁嘅貓貓!佢好多嘢講架

      刪除
  5. 椰林樹影,水清沙幼,藍天白雲

    回覆刪除
  6. 係呢度hea幾日,真是心靈舒暢. 係呢度買餸煮食, 易嗎?

    回覆刪除
  7. 隻貓會「發出類似人類講嘢嘅聲音」咁奇怪?
    估唔到珍珍薯片賣到去非洲!
    藍天白雲+水清沙幼+椰林樹影,正到暈呀,你們不如在毛里裘斯住番一年半載才回家吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 隻貓好似人類講嘢咁架!不過原來有d貓真係咁架!
      如在毛里裘斯住番一年半載,我應該會悶到慌呀!

      刪除
  8. 我真不知道JACK & JILL 就係珍珍

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都唔知架,德國冇珍珍架,真係好耐無見啦

      刪除
  9. 猫猫會發出好似人類講嘢既聲音? 咁得意既.

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來有d貓真係咁架!真係日日都有新奇事呀!

      刪除