我的網誌清單

2014年6月21日星期六

留尼旺 -地獄篇 ep1

Cirque de Mafate嘅3日地獄之旅開始啦。
點解地獄?因為旅遊書話易行,實際上一啲都唔易,個作者肯定冇黎過!





呢個就係破火山口



沙沿途有好多野果。






條路有好多石,梯級好高。
呢個地方係留尼旺最野外嘅地方,好多人鐘意黎行山。








16 則留言:

  1. 個作者可能都係"抄考"其他旅遊書架咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次真係買咗賊書,上錯賊船呀!

      刪除
  2. 作者可能係爬慣喜瑪拉雅山架呢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦!我都係咁同王子講,成地石又要爬上爬落,佢形容條路well-built喎!

      刪除
  3. 嗰作者學中國人坐橋上山咪唔辛苦喎,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!真係有其他方法架,下回分解。

      刪除
  4. 回覆
    1. 今次最大鑊呀,因為冇心理準備行呢種山,仲要行幾日。

      刪除
  5. 回覆
    1. 係呀,仲係難行果種,好辛苦呀!

      刪除
  6. 你位王子當時一定行了很久山, 手上皮膚很乾.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我黎架,佢隻手好滑架

      刪除
    2. 你要佢煮下飯了, 佢十指不沾陽春水呀, 哈哈哈

      刪除
    3. 我先唔制呀,等佢煮,即係我要捱餓,仲要幫佢善後個廚房!

      刪除