我的網誌清單

2014年6月9日星期一

馬達加斯加 - 走入沙漠 ep 3

唔知你有冇睇過三色台嘅「火舞黄沙」,呢度真係有啲似呀!




又到咗揾動物黎睇時間。
呢度唔係動物園,啲動物係野生架,要大家合作靜靜地、一齊揾,再加上有啲運氣先有動物睇。
我是日大發神威呀,話說領隊揾咗好耐都揾唔到,竟然俾我揾到成個家族,立即示意其他團友過黎一齊睇。


佢地行得好近呀,領隊話可能係旱季,佢地揾唔到嘢食,想搶遊客啲食物!









佢地响法男面前跳來跳去,嚇到佢尖叫!


行行下,我又大發神威呀,响樹林中發現咗佢。

近距離接觸呀。





睇完動物,又去到另一個綠洲。
綠洲在兩座大山中間,在山谷中形成了瀑布、河流、水潭同河灘。

又去到游泳時間,呢個叫黑池,啲水又深又凍。
王子同法男兩個响度玩跳水,玩到不亦樂乎!



呢個叫綠池,啲水冇咁深又冇咁凍,我响呢度玩。

18 則留言:

  1. 噢..... 這些地方會唔會有大隻走獸?

    回覆刪除
  2. 要唔要帶埋望遠鏡去架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度有啲專業睇雀同蝴蝶團,佢地成團乜都帶齊架

      刪除
  3. 第二發現的是甚麼動物?看樣子有些似小熊貓?

    回覆刪除
  4. 以為你要行一望無際既沙漠tim,近距離睇動物最開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一望無際果種沙漠我行過啦,反而呢種有植物嘅我就未去過。
      近距離見到,佢又唔走任影真係正!

      刪除
  5. 其實D動物見到人, 都應該驚驚

    回覆刪除
    回覆
    1. 野生動物係架,之前兩次見都係遠遠地望咋

      刪除
  6. 其實咁近距離睇動物我會驚囉,野外地方都係唔啱我。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢類型嘅旅遊真係唔係人人啱,野外之餘仲幾辛苦架

      刪除