我的網誌清單

2014年6月10日星期二

馬達加斯加 - Ambositra ep 1

離開沙漠,我們要去Ambositra,一個以木製手工藝著名嘅鎮。

呢啲田園風光好吸引呀!


好似砌圖啲風景咁!

人識頂頭功,車都識頂頭功,呢架係咪好誇?
响呢度,車係冇分載人定載貨,重點係架車要滿哂,司機先會開車。

農民帶住產物,在路邊等車,再叫司機幫佢送貨。




Ambositra呢個鎮冇乜大景點,是一個悠閒逛逛嘅鎮。

小童用人力車返學。

一臉天真。。。











呢個係咪好勁先?手提都難啦,仲用頭,後面仲有阿b!







16 則留言:

  1. 佢地D鐵頭功, 久經訓練, 小朋友唔好學呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈....你咁講令我想起歡樂滿東華呀

      刪除
  2. 有阿b o個個太勁喇. 可以去馬戲團表演

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢仲要冇用手,而條路又係凹凸不平果種,真係堅

      刪除
  3. 回覆
    1. 一早一晚會凍,10-15度左右視乎海拔,但日間其實有25-30度架。
      其實佢地慣咗好熱,25度對佢地黎講係凍喎。

      刪除
  4. 去咗咁多地方,你個悠長假期真是羨慕死人了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 歐洲係咁,王子多假期嘛,機票又貴,去耐啲先抵呀。

      刪除
  5. 嘩!頂頭工實在太犀利

    回覆刪除
    回覆
    1. 神乎其技呀,一定成世人係咁練先有咁犀利

      刪除
  6. 令我想起出師表裡說, 深入不毛, 哈哈哈, 不過, 你能夠可以自由行搭車去到咁地方, 我十分羡慕你

    回覆刪除
    回覆
    1. 出師表你都識?!唔使羡慕啦,人人性格唔同,喜好又唔同,啱我未必啱你,啱你又未必啱我架

      刪除
  7. 到底嗰度天氣熱定凍呢?我見啲細路着到咁厚,但有啲人又着短裇既。

    回覆刪除
    回覆
    1. 除咗一早一晚會凍啲,其他時間係歐洲嘅夏天。
      佢地着到咁厚,係因為25度對佢地黎講係凍喎。

      刪除
  8. 這個旅遊專輯看到這裡, 開始漸入佳境......旅程無咁辛苦喇, 而且田園風景很有生氣, 起碼可以自給自足.
    他們的頂頭功真是當地文化的國寶, 但奇怪, 他們的頭頂又不扁平喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,辛苦完要抖抖回氣先可以再去下一站,太辛苦頂唔住架。
      我反而諗:頂頭功唔傷頸架?!

      刪除