我的網誌清單

2014年6月19日星期四

毛里裘斯-自煮篇

放緊假我都有自煮架。
其實都幾矛盾,一方面放緊假人懶咗唔願煮,另一方面已外遊多時,有啲想食屋企嘢。
呢度經常見到嘅菜-佛手瓜苗同菜心。


附近超市冇新鮮海鮮,只好買急凍嘅。
包魚條估佢唔到,超超好味呀!來自新加坡呢!


唔係自己廚房,工具唔齊,醬料又唔齊,爐頭又用唔慣,材料又唔熟,煮起上黎有難度架。
簡單煮下綜合麵又一餐。

炒下麵又一餐。

第二日早上,有人到我們嘅apartment賣剛從海捉到嘅蝦。

仲即場劏。

用咗黎煮大鑊飯。


從resort住時有晚有即開海膽食,廚師話淺灘已經大把海膽,佢哋用隻小艇攞就有。
王子去浮潛時捉咗一堆俾我食。

味道幾好但係多功夫呢。

呢度苦瓜巧巧食!清炒都已經好好味!

咖哩魚煮茄子。

炒佛手瓜苗。

蕃茄海鮮一品鍋。


22 則留言:

  1. 有海地方,超市冇新鮮海鮮咁古怪

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去過好多沿海地方都係咁架,超市得急凍嘢

      刪除
  2. 第二個難講,俾你煮食就真是駕輕就熟,啲蝦好吃嗎?有蚶的像小龍蝦?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有啲似小龍蝦,不過賣家話係蝦喎,我覺得爽口彈牙不過唔夠鮮甜呀

      刪除
  3. 回覆
    1. 都係架,book咗就用唔好嘥,煮啲簡單嘢、沖嘢飲都好吖

      刪除
  4. 完全冇想過千里之外會有隻中式鑊, 仲有苦瓜.

    回覆刪除
    回覆
    1. 中國飲食文化對佢哋影响好深!呢度仲有飯煲連蒸架添呀!

      刪除
  5. 放假我都唔願煮架,不過自家煮點都好味啲

    回覆刪除
    回覆
    1. 一放長假,個人懶哂呀!不過外食太耐,又會掛住自家煮架

      刪除
  6. hehe....一般啦,啲配套唔足,煮啲簡單嘢就算啦

    回覆刪除
  7. 唔係自己廚房,工具唔齊,醬料又唔齊,爐頭又用唔慣,材料又唔熟,煮起上黎有難度架>> 深有同感, 我係J媽媽整蛋糕, 整完之後, 我同某人講, 我都係鐘意自己個廚房多D

    回覆刪除
    回覆
    1. 初初一兩餐真係有啲唔慣,响屋企用慣電爐,呢度又用明火,醬料又要試完味先用得,廚具又冇屋企咁好用,煮飯好唔就手呀。

      刪除
  8. 就地取材都煮到咁多款!
    D蝦好新鮮!

    回覆刪除
    回覆
    1. ok啦,都係啲簡單嘢,個人好懶呀!廚房又用唔慣!
      D蝦啱啱捉架!好新鮮!

      刪除
  9. 去旅行個人放鬆又懶哂, 但要自家煮食, 真有點難. 不過, 一見到有苦瓜, 我會即刻醒呀, 拿拿淋攞個鑊啦. 很想念你呀...苦瓜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗好似寫blog咁,個人dum懶咗要restart有啲難架。
      想念苦瓜?途經嘅話去印超買啦,係呢隻苦瓜黎架,價錢唔算貴,撞正啱啱開箱好新鮮tim!

      刪除
    2. btw, 印超仲有水瓜、絲瓜同秋葵賣,可以留意下喎。

      刪除
  10. 食外面嘢食得多, 都係要食番住家飯先得既.
    來自新加坡的魚條, 我反而未見過噃, 得閒留意下先.

    回覆刪除
    回覆
    1. 個新加坡魚條堅好食,冷藏嘢算好好味啦

      刪除