我的網誌清單

2014年6月13日星期五

毛里裘斯-resort篇

毛里裘斯沒有大景點,但整個島都是綠油油或是藍藍的海。
這裡亦是不少有錢人買別墅投資同退休嘅地方,在路上久不久都見廣告。
島上亦有很多不同的resort,我們也訂了一星期resort鬆一鬆。







房間都ok,望海。












日落時最靚!

最開心早晚餐都係buffet,又有唔同主題,食物都ok呀。
可能我平時要成日食自己煮嘅嘢,其實都幾悶架,依家唔使煮又咁多嘢食,就算唔係好高水準,我都好開心啦。
看着咁多食物,我想起了「我在馬達加斯加的日子」。。。
落差實在太大啦。





20 則留言:

  1. 有錢人買別墅投資>>> 咁你哋睇中邊間呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 間間都睇中!今晚發夢會落訂啦!

      刪除
  2. 回覆
    1. 啲洋人都形容呢度似天堂,好多住幾個星期先走.....
      我哋趁低價book架,好抵住!

      刪除
  3. 相片都很賞心悅目,真的是渡假勝地!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果鐘意resort holiday,毛里裘斯係一個好選擇黎架

      刪除
  4. 好有峇里氣氛,
    可能都喺熱帶渡假好地方
    印尼莱又好味:-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,似峇里、馬爾代夫果啲,椰林樹影呀
      印尼莱我都鐘意,尤其係串燒呀

      刪除
  5. 年中沖沖電,食物好唔好都係其次,至緊要係開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,心情好,食乜都好味啲!

      刪除
  6. 回覆
    1. 成個島都好靚,啲resort好企理架

      刪除
  7. 法蘭人有錢人都係個度置業, 仲有人用來避稅添

    回覆刪除
    回覆
    1. 本地人都係咁講,同佢哋想吸引退休移民呀,加上佢哋英法文都掂,所以唔曉法文嘅都可以黎

      刪除
  8. 去完咁辛苦既野外之旅, 响resort嘆下都應該既.

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係要回下氣先得,個人好攰呀

      刪除