我的網誌清單

2014年6月29日星期日

留尼旺 -海鹽田

毛里裘斯有傳統海鹽田,留尼旺一樣有。



海鹽田附近有好多呢種植物,你估係乜?

係棉花!

我第一次見咋!好可愛!

未爆之前係咁樣架。

好多海鹽呀!

呢度啲海鹽巧咸架!毛里裘斯果冇咁咸架!

海鹽田旁邊嘅海好靚。

暗礁令海邊嘅浪花特別靚。






有個凹位,形成咗一個天然嘅秘密浴場。


啲石係溶岩形成架,所以又黑又三尖八角。








靚到好似明信片咁呀。


海鹽田都有間小博物館,入面仲有四個冇乜嘢做,主要响度嘆冷氣傾計,間中出黎煲煙嘅員工。




20 則留言:

  1. 曬海鹽是無本生利作業,靠海吃海也。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都要買地起間廠、曬場同請人掃鹽水、搬鹽架

      刪除
  2. 回覆
    1. 佢哋連飛都唔使賣架,真係好閒!

      刪除
  3. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 呢度失業率好高,呢份係荀工鐵飯碗呀

      刪除
  5. 波濤好洶湧,應該有人滑浪至啱,而那暗角浴場又很不錯呀,但真要小心水漲的時候!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度真係好大浪架,久唔久都見有人滑浪架,不過通常响大灣先見到。
      暗角浴場好正,可以安全咁玩,不過我同意,呢度水漲真係要小心。

      刪除
  6. 再:唔知有冇鮑魚、海膽、青口.....等等可撈獲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有海膽,鮑魚青口唔見,我知本地有蠔出產,同埋見啲人响岸邊釣魚,啲魚都有成斤以上架

      刪除
  7. 以前香港都有木棉樹!

    回覆刪除
    回覆
    1. 木棉樹好覩呀!冇記錯啲老人家仲會收集曬用黎乾煲湯架

      刪除
  8. 回覆
    1. 唔知係咪同呢度啲棉花用途一樣呢?!

      刪除
  9. 我見過木棉花, 未見過棉花.

    回覆刪除
  10. 在秘密浴場游泳, 咁未正式"浸咸水"?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈....係呀,不過浸完冇cert架

      刪除