我的網誌清單

2014年6月3日星期二

馬達加斯加 - Manakara ep1

火車之旅極辛苦。。。
最後凌晨才到-本地人跟我們說not too bad。Not too bad?! 因為我們之前的一班車凌晨兩點先到!
還有......嗚嗚...........我的相機被偷了!
不是一部,是兩部!
我真的受傷了,不是因為相機的價值,因為它們都是平機,仲係一部爛一部殘。
也不是因為相片不見了,因為我之前backup咗。
因為我是相機尅星,每次長途旅行,相機一定有事故!
今次特登帶兩部,仲分開擺,立志要擺脫「相機尅星」呢個烏名,結果係黑處未算黑。。。
可幸的是,人安全、其他更重要的東西還在。
王子很內疚,因為相機被偷事件同佢有莫大關係。
進入冷靜區一陣,還是要接受事實,繼續去看風景吧!


Manakara位於海邊,好舒服嘅地方!

個沙灘好長,水清沙幼,仲無冇乜人。


王子看見他的黄金組合:沙灘。椰子。

開心價-1歐5個任選!
啲椰青足球咁大架!


海邊,一定要食海鮮!


椰汁蝦


呢種蔬菜好特別,食完個口會有麻痺嘅感覺,好想知叫乜名!








15 則留言:

  1. 最緊要人無事。回程也是乘火車嗎? 小心保重。

    回覆刪除
    回覆
    1. 回程搭車呀,快好多!多謝關心!

      刪除
  2. 最緊要人無事。回程也是乘火車嗎? 小心保重。

    回覆刪除
  3. 唔好傷心, 我家某人成部腦係德國轉機時檢查唔見左, 海關仲唔鬼理佢, D相仲要無backup, 係咪仲傷心

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁慘烈!我係唔甘心次次都出事,仲要長旅行先有事....

      刪除
  4. 相機唔見咗關王子事???

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來我抱住個背包,王子堅持話放上頭頂個架,話佢唔會瞓,會看住
      咁....最後佢梗係瞓咗啦

      刪除
  5. 竟然不幸被我言中!
    我在這些落後地區也有過一次慘痛經歷,那時我想把相機內的相片沖印出來時,當地那間沖印店竟然將相機內的相片全部洗掉了(那年代數碼相機剛面世不久),氣得我七竅生煙!但人生地不熟,都沒有辦法去追究,無可奈何了。
    所以在那些落後地區旅行,不能粗心大意,真要打醒十二分精神。

    回覆刪除
  6. 食完D蔬菜,會有麻痺嘅感覺,你唔驚係毒藥呀?

    回覆刪除
  7. 去呢啲地方任何財物都要睇得緊啲呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都是睡王子惹的禍呀,好彩passport冇唔見。

      刪除
  8. 美國火車上都有偷野, 這些窮地方偷, 就不會關你事.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢程火車真係好辛苦又混亂,好彩重要嘢冇唔見!

      刪除