我的網誌清單

2014年6月4日星期三

馬達加斯加 - Manakara ep2

Manakara嘅一個著名景點-斷橋。
橋斷咗,人太窮冇錢修橋,惟有唔理。

Manakara除咗有海,仲有河。




捕魚中




橋斷咗,用啲木搭番條梯繼續用。

呢度實在係好地方,好悠閒!







下午放學後,小孩一起放風箏。

15 則留言:

  1. 呢度好原始呀,但小朋友反而更有童真。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,亦都比較簡單,乜都玩得一餐

      刪除
  2. 見到佢地咁, 都唔知想唔想佢地強勁嘅經濟發展

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係偏向佢地經濟有得發展,窮到咁始終太可憐啦

      刪除
  3. 中國戲曲有一著名折子戲:《白蛇傳》之〈斷橋〉。估不到在非洲倒有一名副其實的景點 ─ 斷橋!
    原始社會有原始生活的樂趣,繁榮社會有繁榮生活之苦!生活是沒有完美的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 斷橋通常令我諗西湖嘅斷橋殘雪
      你說得很對,繁榮社會嘅人一樣有煩惱,或許更難解決呢。

      刪除
  4. 回覆
    1. 有架,我覺得有啲似印尼,華人通常有錢過本地人

      刪除
  5. 可能我試過在菲濟的島國被搶刦過,我好怕治安唔好的地方,所以黑人的國家就會卻步!
    不過講返轉頭,落後地方的人比較冇機心,反而更快樂呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度就入黑要小心,治安唔算太差。
      有時我諗:佢地見過嘅世界比較少,得到嘅物質又少,容易啲因為少少嘢而快樂呢。

      刪除
  6. 這些窮國, 一到殖民地宗主國一走, 佢地一獨立, 就再沒有新建計, 用到爛就無錢修. 住在這裡, 雖說休閒, 但醫療一定好差, 或好貴.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢啲地方一係貪污一係做生意先會有錢,其他人都係窮到連衫都冇件完整

      刪除
    2. 這裡以前有很多中國人, 全都是做生意, 有些被人罵呃稱, 獨立時, 很多中國人害怕得很, 很多人都移民他方.

      刪除