我的網誌清單

2013年9月17日星期二

黑橄欖魚茸千層麵 、Alfalfa乳酪汁雜菜沙律

本來今日green day,去到超市發現所有想買嘅蔬菜都冇哂。果時只係早上11點.....
已經食咗幾日肉,真係要停一停。
冇合適蔬菜就煮魚吧!

黑橄欖魚茸千層麵



其實我已經試過好多次呢啲情況,有次去到一間大型超市買蛋,一隻都冇。
店員話經理唔記得落order,蛋車一星期只黎2-3次,過兩日先再有啦.....
"我今朝已經俾人問咗幾百次....你不如試下其他超市..."
近果啲超市都已經冇哂蛋,最後去到第4間先有.....

屋企仲有啲有機Alfalfa(紫花苜蓿)種子,上星期開始sprouting,今日有收成啦!
呢啲另類種植都幾好玩!


好鐘意Alfalfa sprouts嘅清新脆脆口感,又健康,係好好嘅raw food。
用黎整雜菜沙律,dressing係乳酪汁。


今日踩單車時開始覺凍,好快又要戴手套同帽lu。


黑橄欖魚茸千層麵 (6 portions)

食譜:

材料﹕
魚柳 1kg (我用咗比目魚)
洋葱1個切粒
黑橄欖適量切粒
蕃茄1罐
磨菇片1罐
anchovy 鯷魚少許
蒜茸1湯匙
茄膏8湯匙
芝士適量
千層麵適量

調味:
海鹽適量
黑胡椒粉少許
月桂葉 1塊
意大利香草1湯匙
水1/2杯

先用海鹽及黑胡椒粉醃魚柳15分鐘,加入鯷魚再打成茸,
用少少油爆香洋葱,再加入蒜茸及黑橄欖炒勺,
再加入蕃茄、茄膏、月桂葉煮3分鐘,
加入意大利香草、鹽、黑胡椒粉、磨菇片及魚茸煮6分鐘,試味
於焗盆先鋪一層魚茸,一層千層麵,
再鋪一層魚茸、芝士及千層麵,
重覆至最後一層魚茸,灑上芝士,入焗爐焗至千層麵熟。

12 則留言:

  1. 好多時想煮d o野要去幾間超市先可以買齊材料.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我要買完材料先可以決定自己煮乜

      刪除
  2. 不錯的一餐,我都喜歡Lasagne!
    謝謝分享。

    回覆刪除
  3. 我都係要走幾個不同場才能找到要的食材,所以通常係買到咩嘢整咩。。。

    回覆刪除
  4. 好清新嘅沙律 呀 , 我 like ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 沙律保留多d營養,我哋久不久都食架。

      刪除
  5. 原來這種沙律茶叫Alfalfa, 我附近的超市很少見到有。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有機食品店有架,不過天價....

      刪除
  6. same to you and your handsome boys!

    回覆刪除