我的網誌清單

2013年9月5日星期四

Irish Lamb Stew 配德國麵團Knödel

第一次煮呢個餸之前我係抱有懐疑的,因為材料太簡單,怕出嚟嘅完成品會單調。

點知佢成為了一個令我念念不忘的驚喜。



成個stew 好light,同平時食嘅goulash、red wine stew 或者 dark gravy stew 相差很大,個汁很清但很鮮、很有羊香。佢係simple is beauty 嘅代表作。

是日唔想食飯又唔想食麵,於是決定配德國麵團Knödel

德國麵團有不同口味,呢隻麵團加咗薯仔混semolina 整,係一款彈牙但有薯香嘅麵團,我覺得佢有啲似福州包心魚丸嘅外皮。煮法超簡單,凍水加鹽再用細火煮一陣然後沖水就ok。


因為主菜太少蔬菜, 要補多個沙律做頭盤。今日dressing 會用法國芥辣蜜糖汁。


Irish Lamb Stew (二人前)

食譜:

材料﹕
羊排骨 600g/ 羊肉 400g
甘荀2條切片
洋葱1個切粒
蒜茸半湯匙
大葱、薯仔、西芹切塊(optional,我無加)
rosemary/ thyme 茶匙

調味:
鹽少許
黑胡椒粉少許
雞湯1杯
麵粉1湯匙
水1杯

先用海鹽及黑胡椒粉醃羊排骨30分鐘,
用少少油大火煎羊排骨至金黃,取出,
原煎pan 加入洋葱中小火爆香,再加入其他蔬菜同蒜茸炒勺,
加入麵粉炒勺,加入雞湯、水同rosemary/ thyme,
用中小火炆45-60分鐘,
熄火唔好開蓋焗15分鐘,試味,去油。

如用壓力煲,水要用少啲,大概壓10分鐘,焗15分鐘。

5 則留言:

  1. 沙律加了無花果我想食喎!今日我要入驗證碼回應?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似可以cancel
      https://support.google.com/accounts/topic/28786?hl=zh-Hant&ref_topic=2373945

      刪除
  2. 最近無花果平過菜,日日食呀
    what is 驗證碼?

    回覆刪除
  3. 呢隻halb & halb我覺得幾好味

    回覆刪除