我的網誌清單

2013年9月24日星期二

狂買WMF、Silit、Staub同孖人

是日敗點: WMF Factory Outlet
除了有wmf, outlet其實仲有好多正嘢,例如Silit、Staub同孖人。
佢係一個令我想起都興奮嘅outlet。














outlet戰利品

有人超愛隻Sam哥喼,再買多隻大嘅。


呢幾日嘅敗物。


今日隻腳攰到想抽筋,好彩敗物之旅終於落幕。

10 則留言:

  1. 嘩!好想去呢個outlet呀!!!!!有WMF和staub, 還有孖人,仲有rimowa, 真係天堂呀!
    我們都剛在香港買左你個rimowa但cabine case。。。。

    回覆刪除
  2. 我睇左兩日,覺得這 個 outlet 跟英國差不多,不過今日睇左有staub, 又覺得非常吸引了!

    回覆刪除
  3. 我鐘意行家品, 好羨慕. 你買左好多WMF喎, 見到一大堆敗物, 真興奮!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢幾日d敗物係我帶人去買架咋,我咁敗法實家變

      刪除