我的網誌清單

2013年9月21日星期六

食buffet、大出血

有人嚟探我同王子,帶來大量補給物資。
安頓好後先去食buffet。




個buffet勁平但質素超好,一星期只辦一場,full house呀!
不過啲食物超飽肚,我食咗一碟多啲已經俾佢KO咗。

食飽後正式展開敗家之旅。

敗物1:
〝衝2〞Sam哥喼
 

隻喼勁易推,小小力已經去到好遠。
價錢當然.....

敗物2:
各大名牌手袋銀包


成地血,不過唔係我嘅。

9 則留言:

  1. 哈哈,我鐘意睇人敗家,羡慕呀; 但自己就唔捨得,我孤寒囉。

    回覆刪除
  2. 個buffet睇見好啱我食喎.

    回覆刪除
  3. Sam 哥喼, 貴野丫, 可望而不可買 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我平時行過都唔多睇,明知自己係運桔友

      刪除
  4. 最緊要換得痛快和有價值,哈哈哈!!!
    仲以為buffet只有亞洲餐廳才會有。。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 亞洲buffet真係多好多,but quality 就.....

      刪除