我的網誌清單

2013年9月20日星期五

自製洋人"盒仔茶"

呢個係王子同事教嘅「秘方」,佢話好work喎。
每逢佢作感冒、冷親都要我沖杯俾佢,趁熱飲,再蓋上厚被即刻瞓覺出汗,第二朝就會冇事。

我試過問我個家庭醫生,原來佢都識喎。
問佢個「秘方」堅唔堅,佢話大概7、8成病人話work喎。
好易整: 青檸/檸檬汁3湯匙,蜜糖1湯匙,rum酒2湯匙,加熱水拌勺趁熱飲。

次次炆牛腩都整夠兩餐食,因為王子一定要追食。
再嚟蘿白牛腩。


仲有自製雪菜剩,用嚟炒青法國豆。
兩者好夾,好爽口,下次加辣椒試試。


 加埋雜穀飯
 
新酒上場,買支俾王子。

12 則留言:

  1. 我有印象見過人飲呢個秘方

    回覆刪除
  2. 我都有個類似的秘方,只是冧酒唔落而是加兩片必理痛,也是好靈驗的,謝謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好客氣,大家互相交流下幾開心

      刪除
  3. 法國豆很翠綠!很想食!這兒只能找到外國入口雪藏的

    回覆刪除
  4. 我都聽聞過呢個秘方丫

    回覆刪除
  5. 洋人盒仔菜,可能啱我個德先生喎。佢感冒就不停冲百里香茶之類,要飲多天。下次試吓呢個秘方先。

    回覆刪除