我的網誌清單

2013年10月23日星期三

印度常餐A - Lamb Biryani

我哋屋企久不久會煮印度常餐,Biryani係我最喜歡的菜式,因為佢嘅香氣會在煮嘅過程中慢慢滲出,好似中式煲仔飯咁,令肚餓嘅感覺越來越強,希望快啲有得食。
雪櫃仲有羊,今日就煮Lamb Biryani配沙律。

每餐都一定要食菜,先來沙律。

再食Lamb Biryani

响屋企都食到好好嘅印度常餐A呢!
個譜好簡單,又係零煮食技巧嘅。唔食羊可以改用雞。
用到嘅香料粉會多啲,如果你冇又唔想買咁多香料粉,可以用Biryani paste代替,我諗香港啲西洋超同重慶印度鋪會有得賣。

Lamb Biryani

食譜:

材料﹕
羊排骨 800g/ 羊肉 500g
蒜茸1湯匙
薑茸1湯匙
原味乳酪500g
印度米Basmati 400g
Ghee/牛油4湯匙(我冇落)
新鮮胡椒薄荷/乾胡椒薄荷適量
炸亁葱片80g

調味:
鹽1湯匙
黑胡椒粉半湯匙
Turmeric(黃薑) 粉2湯匙
Cumin(小茴香)粉1湯匙
Garam Masala(印度混合香辛料)粉1/4湯匙
Coriander(芫荽)粉1湯匙
Paprika (紅椒粉)1湯匙
Chilli powder (辣椒粉)少許(optional)
Cinnamon stick (肉桂條)1條
Black Cardamom 5粒

先浸印度米一小時,
於大鍋中混和乳酪、蒜茸、薑茸及所有調味(或者paste),
加入羊排骨拌勺醃一小時, 
用大量水加1/2湯匙鹽煮印度米5分鐘,隔水,
將部份胡椒薄荷及炸亁葱片鋪於羊排骨上,
將1/3米鋪於羊排骨上,
再將部份胡椒薄荷、炸亁葱片、少許Garam Masala及Coriander粉鋪於米上,
再平均倒入部份牛油,
重覆以上步驟2次至沒米,
加蓋,先用中大火煮5分鐘,
視乎肉嘅厚度,轉中小火煮20至35分鐘,
熄火唔好開蓋焗5分鐘,將飯拌勺。

19 則留言:

  1. 上星期我才吃了一大盒, 印度籍同事煮了很多比我呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有印度籍同事煮咁好,仲正宗過出街食呀

      刪除
    2. 係呀,聽人講,最好吃的印度菜係自家制,samwei真有口福

      刪除
  2. 印度煲仔飯,呢餐煮法唔簡單喎,最怕係煮到黐底呀……哈哈,係唔係?

    回覆刪除
    回覆
    1. 煮法其實簡單不過多香料,我有用易潔煲,
      同埋因為有乳酪同啲肉會出汁,所以唔會黐底架

      刪除
  3. 回覆
    1. 你度多唔多印度鋪?呢個可以分幾餐食,唔變味架

      刪除
  4. 回覆
    1. 唔係架,不過要用多種香料,貪方便可以買paste,好似之前呢個咁
      http://homemade-blog.blogspot.de/2013/09/paella-seafood-mix-crossover.html

      刪除
  5. 整得仲靚過同埋豐富過出街食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈Thank you。呢個自己煮好方便架。

      刪除
  6. 賣相好靚,引到我流哂口水呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 買到材料試下煮啦,呢個又香又可以加辣又多飯,
      我諗你會鐘意呢。

      刪除
  7. 今天印度常餐A, 莫非還有常餐B?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈....係呀,仲有C, D, E, F......

      刪除
  8. Luca爸唔鍾意印度菜,除了cheese naan

    回覆刪除
    回覆
    1. 印度菜有種獨有味道,真係唔係人人都鐘意架

      刪除
  9. 妳個印式 煲仔飯好吸引呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都整啦,食緊嗰時好有旅遊feel架

      刪除