我的網誌清單

2013年10月4日星期五

秋季大旅行 - Sevilla(1)

奶奶同我講過,Sevilla係佢覺得Andalusia中最靚嘅城市。
所言非虛,真係處處靚景。






當地嘅門牌、廣告、牆壁都係用Mosaic。
彩色繽紛的,真的賞心悅目。



途經靚靚糖果店。
啲包裝好靚





不過,d出品好難食呀!




 呢個係Mosaic加3D架!

6 則留言:

  1. Sevilla 是我很想去的城市, barcelona 去得多, 只是這裡未去過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我比較喜歡Sevilla,可能因為個氣氛悠閒d

      刪除
  2. 不過自己既屋企就唔好鋪 mosaic, 唔係應該好唔得閒 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩我唔駛做清潔,有王子包底

      刪除
  3. 靚,要記錄在案,有机會都去這裡,未淨係識去barcelona.

    回覆刪除