我的網誌清單

2013年10月8日星期二

秋季大旅行 - 從歐洲走到非洲 - 摩洛哥Tanger(1)

我地過咗海去咗非洲
去咗摩洛哥Tanger。
餓到死,見呢檔本地薄餅好多人買,即買一份同王子分享。










 成日都覺得非洲嘅日出日落係最美的,漫天紫紅晚霞。

 餅仔邊夠飽,再食
 先黎chicken tangine
 再黎lamb tangine
 
薄荷茶、蜜瓜加本地曲奇
呢餐每位6歐,係我地响摩洛哥最貴嘅一餐
 d甜點唔啱胃口呀
 本地人愛吃各類乾果
 

6 則留言:

  1. 每位6歐,平到冇朋友喎. btw過海係搭船??

    回覆刪除
    回覆
    1. 6歐算貴啦係遊客價,平民價2-3歐咋
      我地係搭船過非洲架,平好多嘛

      刪除
  2. 回覆
    1. 王子like我覺得一般,我覺得唔夠香呀,但d蔬菜幾甜下

      刪除
  3. 摩洛哥食品還可以喇,估不到咁抵食. 有沒有摩洛哥調味醬包賣呀? 買幾包返家自己煮摩菜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀不過唔多選擇,打算老翻呀

      刪除