我的網誌清單

2013年10月11日星期五

秋季大旅行 - 摩洛哥Fes-城寨大迷宮(3)

古城內的工作都是體力勞動。
夏天古城非常熱,成45度。
仲要咁多體力勞動,真係辛苦。

呢隻係鳥結糖,食到王子口都歪埋。

本地人愛買禮盒裝送人。

d本地蝸牛在生時係透明架

呢個餅係响一舊大石上烘熟架。
賣餅阿姐見我咁好奇,主動請我地食。
個質感係好特別的,唔識形容,幾好味架。

掛駱駝頭賣駱駝肉呀



王子懷念樹上熟嘅無花果,見街有忍唔住買。
一定冇咁好食啦。
有啲事情真係一期一會架。


學校一角





呢隻果原來未有英文名架, 摩洛哥人幫佢申請緊喎

呢度啲肉鋪興賣埋三文冶架,
客人可以自行决定要乜肉,mix唔mix同要幾錢。
肉鋪跟order即製三文冶。
我地買咗一份1歐試下。

m


估下係乜?
又估下係乜?

6 則留言:

  1. 咁你哋有冇食蝸牛同駱駝肉呢? 駱駝肉我想試試.

    回覆刪除
    回覆
    1. 蝸牛我有呀,駱駝淨見到生肉咋

      刪除
  2. WA 新鮮無花果 正呀 , HK 賣成十皮一粒呀 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知呀,sogo好似間中有一大盒新鮮無花果賣,又係勁貴
      我今年買過最平0.7歐500g,有成11粒

      刪除
  3. 我又試吓估: 啡色的是煑食用的醬膏。綠色的粉末加水冲,當茶飲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 同我估嘅一樣!
      啡色嘅係番梘
      綠色的粉末係用黎做henna架

      刪除