我的網誌清單

2013年10月24日星期四

Hundertwasserhaus Plochingen 童話屋

某日搭車經過,見到座古怪建築。
唔知係乜,於是上網查。


係來係奧地利藝術家Friedensreich Hundertwasser嘅作品。除咗德國同奧地利,日本、瑞士、以色列、美國同紐西蘭都有佢嘅作品。
睇完過介紹,一定要親身去睇下啦。
去到見到一團團遊客。



原來係一個住宅屋苑黎架,成日咁多人黎參觀,住响度咪冇哂私隱?
要睇晒成個建築便要靠google啦。睇完之後真係好想睇埋Hundertwasser嘅其他作品呢!

睇完童話屋就去行下Plochingen,碰上本地嘅festival,啲人着哂古裝仲載歌載舞呀。



 啲recycling idea 又幾好喎


 天氣太熱,行咗一陣真係頂唔住啦。

14 則留言:

  1. 啲屋嘅外觀真係幾童話 , 好特別 好得意呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,見到實物時好似入咗童話世界咁

      刪除
  2. 我只係去過四個城鎮睇Hundertwasser嘅作品( Wien, Bärnbach, Essen, Osaka)

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁都唔算少啦,我都想睇多啲呀

      刪除
  3. 呢個古怪屋, 好似係旅遊書見過

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見到啲日本人都係揸住本旅遊書黎參觀

      刪除
  4. 好有創意呀, 有機會我都想去睇下, 不過住係果到d人會有咩感覺呢? 唔知會唔會特別開心d

    回覆刪除
    回覆
    1. 俾我就唔會啦,屋企成人俾啲遊客圍住

      刪除
  5. 回覆
    1. 實物好得意,連啲details都係童話式

      刪除
  6. 用木箱搭嘅花架好骨子啊~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度啲洋人對花藝、擺設好花心思架

      刪除