我的網誌清單

2013年10月28日星期一

黑松露三文魚、上海葱油煮籮白、炒雜菜

某日天氣超好,温度適中,做運動良機呀。
又去踩單車,順便去散貨場行下。
見到荷蘭產嘅花頭,好多款呀!攪到我出現選擇困難狀態。
最後買咗呢3款比奶奶,依家種,明年春天就會見到佢哋啦。

見到行山鞋3折多啲又買咗一對。
隻牌子我見過不過未買過,說明書話呢隻鞋防水、可保持溫度,價錢咁低就試下啦。
返到屋企check下啲user review ,發覺啲ratings 都唔錯喎。

 
今晚食魚同菜。
上海葱油煮籮白,隻籮白係紫紅色的,有啲似心內美呢!
黑松露三文魚,請注意黑松露嘅分量,係100%純正黑松露黎架。

响西班牙買咗原隻風火腿,切咗出黎啲肥冇嘥到,可以用黎炒雜菜,咁啲菜就會多咗份金華火腿嘅咸香。

今晚有甜品呢。
之前採集咗嘅合桃,用咗啲黎整香蕉合桃小蛋糕。

有蛋糕一定要有杯啡

第二日盤點,發現有人一日內食咗15個!

16 則留言:

  1. 西班牙火腿啲肥仲可以煮奶油津白喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,不過津白未正式上市,仲要等等
      或者用黎整砂鍋雲吞都幾好

      刪除
  2. 晚餐咁豐富, 打唔到幾多斧頭喎 xD

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈.....仲打到呀,我係傳說出嘅斧頭王黎架!

      刪除
  3. 回覆
    1. 醬我都有,不過呢隻唔係醬,係無添加純正黑松露黎架。

      刪除
  4. 回覆
    1. 我已前都係咁,原來市面好多係黑松露醬,即係裡面混咗其他嘢,
      有啲離譜到得幾個%黑松露咋,有興趣可以look look
      http://homemade-blog.blogspot.de/2013/09/blog-post_4.html

      刪除
  5. 我大鄉里,唔知黑松露應該係咩味。。。。
    一日食15個蛋糕仔,呢位捧場客真熱情!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黑松露隻味好獨有,很難形容呢
      其實我整蛋糕唔係好叻,不過佢嗜甜呀

      刪除
  6. 買咗鞋先 check 啲 user review,唔好點算呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實隻鞋都出名所以差極有限,呢度買嘢又可以退貨呢!

      刪除
  7. 我地都種左很多花頭, 希望春天開花喇. 個蘿蔔紫紅色, 跟白蘿蔔味道一樣嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 個紫紅蘿蔔同白蘿蔔味道一樣味架,
      不過因為細條啲就嫩啲、冇咁大味同埋冇根

      刪除
  8. Li J,你真係好識嘆呀!
    芙芙都好想食黑松露呢,可以給一口芙芙嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以呀,仲附送白飯俾你拌食,好香架

      刪除