我的網誌清單

2013年10月26日星期六

素菜日-韓式燜南瓜甘荀栗子、雙色椒炒海茸

今日要用歐洲材料仿製韓菜呢。
南瓜用咗本地產嘅日本種Hokkaido。
栗子用咗法國L'Ardèche產嘅真空栗子。


其實我唔係栗子fans,但王子同奶奶都係。
新鮮栗子唔難買到,但咁多功夫,有時攪完一大堆,啲栗子仲要唔靚,嘥我心機!
我都買過急凍嘅,唔ok,冇哂香味仲堅硬無比。
呢隻真空栗子雖然唔係最好,但綜合價錢、品質同方便度就成為咗我嘅存倉好物!
介紹咗佢俾奶奶 ,又係深深愛上。
佢嘅保鮮期係兩年,所以响冇栗子出產嘅季節我哋都有栗子食呢。
隻栗子係原味冇添加架,只係煮熟咗,所以用黎煲湯、燜餸、整甜品都得。
市面上有唔同牌子,意大利同西班牙都有出產,大家有興趣可以留意下。

呢排成日想食海茸,加多個雙色椒炒海茸。



韓式燜南瓜甘荀栗子

食譜:

材料﹕
 
南瓜粒
甘荀
栗子 
洋葱1個切粒

調味:
韓國豉油適量
紹興酒適量
糖少許
水適量

用少少油爆香南瓜粒及甘荀, 
再加入洋葱炒勺,
加入豉油、糖、水炒勺,
加蓋,用中小火煮至南瓜粒及甘荀淋
加入栗子煮3分鐘,試味。 

21 則留言:

  1. 真空栗子好鬼貴.  唯有不時不食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我度唔貴呀,你買幾銀?

      刪除
    2. 好少買. 要check check先.

      刪除
    3. 咁貴?!報下我啲價先:
      新鮮栗子5.9歐1kg
      真空栗子3.3歐400g(上面嗰包)

      刪除
  2. 有真空貨?幾方便, 我要留意下先, 我地只有罐頭。

    回覆刪除
    回覆
    1. 罐頭我反而少見,係响意超見過下咁,不過好似加咗糖架

      刪除
  3. 我見过本地超市有粟子賣,盒裝,煮熟,真空包裝,心思思想買,但唔知品質如何。依家我又唔怕買喇,唔該哂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 買包試下啦,啱食嘅話又多款存倉好物勒

      刪除
  4. hi, 我想都係香港住好,買栗子可幫你開殼,只是貴啲,但都好過自己做。
    亦有人說用微波爐去叮?也會容易些......

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,外國生活悠閒啲但好多嘢要自已攪掂,
      我試過好多方法啦,效果麻麻呢

      刪除
  5. 回覆
    1. 係呀,不過係深秋打後先有得賣,
      春天又唔見哂,我見到會買定存倉架

      刪除
  6. 我幾鍾意食栗子㗎!
    請教你海茸是甚麼東東啊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 海茸係一種海藻,健康食品,好爽口架。
      你鐘意麻辣嘢,可以用佢黎整凉菜-凉拌麻辣海茸

      刪除
  7. 中意呢個素菜,肯定好香甜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好香甜架,所以冇肉都得,
      但如果加埋牛肋條煮就超不得了啦

      刪除
  8. 栗子我 like 呀 , 用嚟煲湯好甜架 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺呀,d湯香好多架,仲好有益tim!

      刪除
  9. 你那個海茸產地係邊到?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有買唔同產地架,而家食緊嗰包產自南極

      刪除