我的網誌清單

2013年10月20日星期日

自家製樽裝意粉醬(可長期保存)

之前買嘅蕃茄係用嚟整可長期保存嘅意粉醬架。
保存期係12至18個月,送禮自用都啱呀!
咁就可以發揮創意,做出屬於自己口味嘅樽裝意粉醬。

我今次用咗4kg蕃茄整咗1樽大6樽中1樽細。
因為冇加色素同人工香料,佢嘅外觀會較街外買的淡色。

食譜:

材料﹕
蕃茄2kg
洋葱2個
意大利香草4茶匙
月季葉2塊
蒜茸2湯匙

調味:
鹽適量
黑胡椒粉1/2茶匙

用攪拌機將洋葱及蕃茄攪碎,加入大鍋內,
加入意大利香草、蒜茸、黑胡椒粉及月季葉,
用大火煮滾蕃茄醬,再轉小火煮約一小時或至合適濃度,
將玻璃樽於熱水中稍煮消毒,再注入意粉醬,
在醬面加入1/4茶匙鹽及加蓋,
搖一下個樽以防中間存有空氣,
置樽裝意粉醬於大鍋內,注水至樽身一半,加蓋煮25分鐘(我用壓力煲壓咗5分鐘),
取出待涼。

講究啲嘅可以去蕃茄皮同核。
因為王子唔like杰嘅意粉醬,所以我個係稀醬,要杰便要自行加麵粉水煮杰。
如希望加入其他蔬菜如茄子、青豆等,最好响最後過程蒸煮耐啲,以防發霉。

17 則留言:

  1. 下年有番茄收成我都整, 多謝分享食譜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好客氣,有時我都會用你啲譜架嘛

      刪除
  2. 蕃茄時時有,我會食先煮囉. 但係如果自己種咗好多,咁用呢個方法一次過消滅d蕃茄都幾好.

    回覆刪除
    回覆
    1. 土超要清貨,叫我要哂否則佢要掉,見仲新鮮成4kg先2歐咪整lor。
      我食好過益垃圾筒啦

      刪除
  3. hi, 我都識整呢個意粉醬,但我是用少少茄羔的,咁咪會紅色啲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈真係想法一致,我都打算用茄羔幫個醬上色,
      不過依家唔落住,等用先加。

      刪除
  4. Li J,謝謝你的sharing呀!
    這個食譜很好用呢!芙芙找次也要煮來做儲備!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好客氣,我諗如果用啲靚樽整多幾隻味,加啲自家製嘅cookies呀jam呀,
      做x'mas hamper都幾型,超似中環賣嗰啲

      刪除
  5. 自家製 無添加 好健康呀 ^^
    撻咗妳個食譜先 ~ thx <3

    回覆刪除
  6. 我都試過整呢個,可惜呢度蕃茄唔平,我又冇咁大個freezer....

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使入freezer架,室溫保存就ok,我都係放地窖咋
      蕃茄唔平可以用其他菜代替例如茄子,不過最好响最後過程蒸煮耐啲,以防發霉

      刪除
  7. 入好哂啲蕃茄醬,加樽蓋蓋實,然後放入一鍋熱水中,蓋上鍋蓋,煮25分鐘,我驚個樽受熱不了,会爆啊,但你們做過,無事又得喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子話玻璃好受得熟but not temperature shock

      刪除
  8. 整左好多樽呀!自家制係好食D同健康D呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係好多咋我哋清得好快架,你剛買咗壓力煲,整得仲快呀

      刪除