我的網誌清單

2013年10月14日星期一

秋季大旅行 - 從非洲回到歐洲 -戀戀山城Ronda(2)

除了是山城,Ronda亦是著名嘅white village。
因為風景靚、啲路易行,又多靚餐廳,所以超級多遊客。
尤其係上咗年紀嘅洋人。










個鬥牛場都係白到發光。
佢話一年先得一場鬥牛喎。

突然見到架好靚嘅馬車
原來黎接新娘


成家人都係靚女。
跟住係去行山。呢次要行4個鐘,目的係過對面山睇日落山城。


8 則留言:

  1. 回覆
    1. 可能俾王子train得多,4個鐘算短啦
      冇車搭架,不過可以租單車同電單車

      刪除
  2. 回覆
    1. 老到唔係點行得果d通常跟團留响山城飲啡睇風景
      我地亦碰到好多老德國人來幾星期hiking,每日6-7小時!

      刪除
  3. 我都習慣了行山lu。行4小時,不太耐,我估約15km (對嗎?),算舒服。路途上風景看來很郊野,也很美!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔知幾多km,其實夠training 4小時真係ok ga

      刪除
  4. 風景好靚呀 , 最難得係可以見倒當地人接新娘 ^^

    回覆刪除