我的網誌清單

2013年10月21日星期一

行山日 -葡萄園、自然保育區

屋企附近有不同的行山路徑及自然保育區,趁秋高氣爽一於去行下!
未出發先醫肚,王子要食冬蔭功貢丸河。

行山沿路要先經過舊屋區,


沿途有些小農戶賣農產品。
每樣得幾件。
冇人看住架,樣樣標哂價,啱嘅就自己放錢入錢箱。
 呢隻mini kiwi唔知係乜,又冇人話我知,最終冇買。
 玩具南瓜

路上有不少小型酒廠。
Schnapps機

沿路有古萍果賣,好多都未試過。

去到Genossenschaft(cooperative),又入去八下。
入去見到有成枱芝士。
自助餐?係呀。
幾錢位呀?免費呀,仲有麵包
 同酒都係免費呀
王子立即面露奸笑,大吃大喝去。
啲產品質素好高呀,唔怪得成日一團團洋人黎入貨啦。
我好鐘意個波波提子呀。

飲飽食醉,先行葡萄園
葡萄園中間係山路,俾公衆人士行山。



再入自然保育區,因為區內有野鹿,行山者要保持安靜。
自然保育區非常大,有多條路徑,要做定功課否則唔知自己會去咗邊。

好多野菇呀









森林內是一片樹海,空氣清新。
冇乜人架,冇人聲,冇車聲,
只有風聲、鳥聲同堅果跌落地嘅聲音。

森林中間有條小溪。

王子見人玩車車,佢又腳痕。

走出自然保育區,係一片青草地。

入番住宅區。
秋天家家都用南瓜做裝飾。
 呢間自助商鋪係賣秋天裝飾品架,又係睇啱自己入錢拎走。
 日落嘅葡萄園金光閃閃呢


今次行咗6個幾鐘冇乜停過,腳都軟埋。
回程王子猛嗌餓,只好以超音速煮咗餐飯。

18 則留言:

  1. 回覆
    1. 每條路徑有唔同風景,係假日健康節目呢

      刪除
  2. 芙芙都好想行下呢d樹林,特別係睇到你話無人聲,
    無車聲,只有風聲鳥聲同堅果跌落地嘅聲音,
    真係好吸引,假期行一行身心都舒暢哂!

    回覆刪除
  3. wah! 風景好靚靚啊! "一片樹海,空氣清新", 睇完我都想去行山
    你好犀利, 行完6個鐘, 仲好以煮飯仔...哈哈我可能只食即食面算了

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈其實我出千架,次次行完都係咁,有人實猛嗌餓,
      我會預先準備好d材料先出去,快好多架

      刪除
  4. 你屋企附近都幾好呀,天氣好的話,你不愁沒有戶外活動!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個居住環境係幾好,天氣好可以去行山踩單車

      刪除
  5. 王子好識食,冬蔭功+自家制貢品+湯河。葡萄園生意一定不錯,有免費芝土,酒供應,服務貼心啊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子當屋企係車仔麵檔,點完河粉底再點湯底跟住點餸,最後整多碟油菜走油

      刪除
  6. 好羨慕呀!屋企附近有咁嘅環境!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有好有唔好啦,香港方便又多好嘢食。

      刪除
  7. 睇見咁多款芝士即刻流哂口水TIM ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其中一隻勁好味,等我下次介紹下先。

      刪除