我的網誌清單

2013年10月17日星期四

越南蝦膏醬炒雜菜粉絲、日式咖哩南瓜椰菜花

今日終於有番太陽,去踩單車先。
踩咗去大型土超買菜。
9kg菜先5歐多啲。
食咗幾日肉,今日食番多啲菜平衡下先得。

有時會响亞超買定越南蟹膏醬或蝦膏醬,用黎看門口。
幾香架,用嚟煮下餸同湯粉都幾好。有啲似蟹粉架。
多個選擇嘛,唔駛食嚟食去都係嗰幾款醬料。
除咗越南、泰國都有出產呢款醬。
有樽裝同罐頭,我今次買嘅係罐頭。


越南蝦膏醬炒雜菜粉絲

加多個日式咖哩南瓜椰菜花

越南蝦膏醬炒雜菜粉絲

食譜:

材料﹕
粉絲一包
越南蝦膏醬一罐
紅椒2隻切絲
甘荀2條切絲
唐芹切條

調味:
魚露少許
糖少許
老抽 數滴
蒜茸少許
水適量

先用凍水浸軟粉絲,
下油炒雜菜至7成熟,盛起,
加入蒜茸炒香,
加入蝦膏醬、糖、老抽、魚露及水,試味,
加入雜菜及粉絲煮30秒,
熄火,加蓋焗多2分鐘。

18 則留言:

  1. 回覆
    1. 係壓碎d蝦同越南香料整成架,我其實都唔知中文名係乜架

      刪除
  2. 原來有蟹膏醬架。兩個餸好惹味,正呀!他也吃蝦醬,好嘢喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我處間間亞超都有蟹膏醬架
      啲蝦醬好香又唔腥,用黎炒飯佢清碟tim呀

      刪除
  3. 好好餸丫, 可以食多碗飯

    回覆刪除
  4. 我都想試吓個 蝦膏醬 同蟹膏醬 , 唔知香港布冇得賣呢 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 賣東南亞食品鋪可能有架,佢哋都好多得意食材架

      刪除
  5. 你好!想請問蟹膏醬和蝦膏醬是辣的嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔辣架,似帶越南風味嘅蟹粉,好香架

      刪除
    2. 謝謝你這麼快的回覆。那我一於買瓶回來試試。很佩服你在材料難找的外國,也能做出這麼好的亞洲菜式。勁!!!!

      刪除
    3. 唔好客氣,多謝讚賞。如果我唔自己整真係冇得食架。。。

      刪除
    4. 今早終於用泰國蟹醬炒了肥牛新竹米粉做早餐,老公和兒子都吃得津津有味,多謝你的好介紹。我買的叫Crab Paste, 不知是否就是你用的蟹膏醬。有時間再去東南亞食材店尋寶先。

      你是否仍在旅途中? 玩得開心啲,很羨慕你們可以在淡季出遊,唔駛同人迫。我們有小孩的,只能在學校假期外遊。

      刪除
    5. 啱食就好啦,我估Crab Paste係一樣架。
      我們仍在旅途中,有小孩外遊限制真的很多呢,辛苦啲、長啲假期都唔得。

      刪除