我的網誌清單

2013年10月15日星期二

南瓜無花果豬尾骨湯、沙茶炒海茸、煎菠菜火腿蛋

旅行完結後的第一餐。
响飛機已經同王子商量好要煮乜。
好想飲老火湯,南瓜當造,煲咗南瓜無花果豬尾骨湯。
王子唔係個個中湯都肯飲,但呢個佢like。


沙茶炒海茸

 煎菠菜火腿蛋

今次旅行雖然多美食,但住家飯始終有其吸引力。

13 則留言:

  1. 住家飯始終有其吸引力 , 無錯 , 我都好認同 , 我老公都好喜歡吃住家飯 .

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 係一種海藻,健康食品,好爽口架

      刪除
  3. 有南瓜和無花果甜甜地,我想外國人容易接受啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,萍果湯都ok,藥材湯一定no way

      刪除
  4. 你家王子飲老火湯, 乖喎. 我唔飲架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢啲口味好亞洲人架,仲好like蒸魚tim
      你做乜唔飲老火湯嘅?

      刪除
  5. 你同王子都吃好少飯呀~~~

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 只要唔苦唔腥唔大陣藥材味佢都肯飲架

      刪除