我的網誌清單

2013年10月22日星期二

樽裝沙律法

某日天氣惡劣,同王子無奈只可留在家中。
前幾日同王子行街街,見佢嚮度昅嘢。
昅pizza呀,叫佢買件食又話唔好,話油多toppings少又salty。
本來冇諗住整,屋企又唔齊料,見有時間,左砌右砌又出咗個pizza,好過冇啦。

 
我地從來唔叫pizza架,因為整仲快,又健康啲。
整pizza我冇用高筋粉,反而混咗全麥粉,等佢健康啲。


晚上係洋素食,今次係沙律。
有Essiggurken酸青瓜、pasta salad、甘荀拌西芹頭絲沙律、紅菜頭、青瓜、香草椰菜花拌甘荀沙律。


順便pack咗個樽裝沙律俾王子做lunch。

呢個樽裝沙律法真係唔錯,重點係沙律汁或多汁嘅菜(如紅菜頭)要放底部,再放入一啲不易被沙律汁醃壞嘅菜(如甘荀、車厘茄),最面先放沙律菜。

夜晚整定第二朝打開雪櫃成樽拎走就得,仲pack少樽salad dressing。
因為個樽密封,入面啲冷空氣會保存得好啲,夏天時個沙律响運送過程後會保存得新鮮啲。

食嘅時只要攞個大碟,反轉個樽慢慢倒啲沙律出黎,一碟類似响餐廳出現嘅雜錦沙律就會呈現眼前,而啲沙律汁亦會平均沾滿啲沙律菜,唔使再撈。

18 則留言:

  1. 回覆
    1. 王子要求帶雜錦沙律做lunch,我試過好多方法都唔理想
      呢個方法算係so far最好

      刪除
    2. 究竟佢係王子定係皇帝,啲要求都幾多喎,嘻嘻!

      刪除
    3. 係呀佢超多要求架,不過老爺仲勁,所以佢個銜頭仲係王子

      刪除
  2. 有你自家製,王子唔怕無嘢食。

    回覆刪除
  3. 呢個方法pack沙律似乎幾好喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 暫時呢個方法work得最好,仲有好啲再同大家share

      刪除
  4. 食沙律做午餐, 我個肚會打鼓架

    回覆刪除
    回覆
    1. 淨菜好快餓架,所以我整埋pasta salad lor

      刪除
  5. 樽裝沙律好利害呀!!!
    我們都係自家制pizza,外面的除了去意大利食之外,好少食

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地以前帶沙律一盒二盒好論盡,依家好好多

      刪除
  6. 回覆
    1. 我都想有咁醒呀!我研究「pack lunch大法」時學到咋

      刪除