我的網誌清單

2013年10月27日星期日

Schorndorf - The Daimler City

某日同王子去運動用品散貨場行下。
順路經過有The Daimler City之稱嘅Schorndorf,因為佢係Gottlieb Daimler嘅出生地。
Schorndorf仲有好多保存得好好嘅傳統屋,趁星期六有weekend market,順便睇下。


除了蔬菜生果,我哋嘅weekend market一定會見到檔主自製嘅花飾同擺設。
呢個「椰菜花」近期响啲雜誌係大熱,weekend market多咗好多檔有賣。
响咁嘅環境下買餸都幾好feel架!


一般weekend market都比超市貴,但係呢個又唔係貴好多。
好多檔主會自製啲醬呀、醃菜呀出黎賣。
王子話呢檔啲嘢整得好香,賴死唔走。


呢隻菜已經成日見到。

呢隻橙黃色嘅椰菜花第一次見。

呢隻色又係第一次見。
行完街市,經過見到個人咁高嘅Deuter背包。
超大風,漫天黃葉。
去到運動用品散貨場,又有一個,睇下同我個背包幾大對比!
有原裝英國電話亭賣,1980歐。

散貨場冇收獲,再返去Schorndorf慢慢行下。







呢間係Gottlieb Daimler出生嘅屋,免費參觀。

裡面又少少佢嘅生平介紹同模型。
呢個係笫一部電單車嘅模型。
笫一部四輪汽車嘅模型。


16 則留言:

  1. 我呢度週末墟比超市便宜一點,但也有些很貴,只不過不是所有墟市都那麼多東西賣,謝謝你的分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋通常1週有2次墟期,但比超市貴好多,揾次影你度啲週末墟黎睇下啦!

      刪除
  2. 回覆
    1. 呢個town個有個大廣場做市集,所以唔迫呢

      刪除
  3. 賴死唔走, 最後有無幫襯?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇呀,因為仲要去踩單車,費事拎足一日喎

      刪除
  4. 傳統屋我like喎. mark低呢度,有機會要去.

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 唔係好大但係啲傳統屋keep得好好

      刪除
  6. 那些像玫瑰花的椰菜花,我見人結婚就咁拎住1枝做花球,簡單得來都好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 用佢黎做花球都幾好喎,佢好襟擺架
      我見啲花藝雜誌多咗用佢黎襯,以前通常係繡球花

      刪除
  7. 那個巨型Deuter背包,我N年前在海牙見這一隻藍色架。。。
    好鍾意呢D市集呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一次見隻巨型Deuter背包咋,好鐘意呀

      刪除
  8. 你就好喇, 王子肯陪你行Markt. 德先生買完嘢, 即絞腳喇.

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果行得太耐佢都嗌悶架,所以佢會帶定本書傍身

      刪除