我的網誌清單

2013年10月25日星期五

菜乾鹹豬骨粥、沙茶雜菜炒米粉

有一晚發夢,夢見菜乾鹹豬骨粥。
第二日仲記得個夢,於是立即去買豬骨。
王子對粥有陰影,知道要食粥即刻面有難色,吞吞吐吐。
我明我明,唔使慌,會整多個沙茶雜菜炒米粉架。

王子聞到啲粥嘅香味,竟然要求要一碗。
菜乾鹹豬骨粥嘅外觀雖然麻麻,但食味一流,很有農家風味。
今次連豬骨都煲到淋哂,豬骨啲香味同甜味入哂啲粥度。
再加埋菜乾嘅香,呢啲先係菜乾鹹豬骨粥嘛!
連討厭食粥嘅王子都食哂成碗。


唔想食太多肉, 用沙茶雜菜炒咗個米粉

今日呢餐超平呀!

18 則留言:

  1. Hahaha...大家果然一樣,發夢都食緊野..haha
    我好中意食米粉呢!中意你呢個!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔只呀,我哋連隔籬嗰個都一樣,佢自己唔出聲,
      成日留番啲醜人、八婆角色比我嘆!

      刪除
  2. 你家王子口味真係好中式. 我一定唔食粥o既.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得你啲口味可能仲洋人過佢

      刪除
  3. 回覆
    1. 呢啲算係懷舊嘢,香港都唔係成日見到啦

      刪除
  4. Luca爸都唔食粥㗎,你家王子真係好得!
    沙茶醬炒米粉,我真係未試過呀,係一樽現成的沙茶醬嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用咗台灣名物牛頭牌沙茶醬呀
      http://www.hawdii.com.tw/
      入面仲有沙茶羊肉炒麵食譜可以跟

      刪除
  5. 我發夢吃美食,起咗身要吃到先心息㗎~~

    回覆刪除
  6. 食粥…德先生不太喜歡。呢個粥我鍾意,但無菜乾喎。牛頭牌沙茶醤,我都有用,個醬又辣又香,好味呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 菜乾亞超有呀。牛頭牌沙茶醤真係幾good,好百搭呀。

      刪除
  7. 我都好鐘意食粥 , 可惜我 老細唔多 like , 所以好多時我襯佢唔係身邊就會出去偷食 ~ 粥 haha ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係煲俾自己咋,本來冇預王子架
      原來咁多人唔鐘意食粥....

      刪除
  8. 回覆
    1. 係呀,烏冬、上海粗炒我都like,不過我度買烏冬超貴呢

      刪除