我的網誌清單

2013年10月31日星期四

派糖、香葱汁比目魚、咖哩焗四蔬、蜜糖萍果提子茶

是日係派糖日。
去年嘅Halloween晚上剛巧我不在家,當第一團大軍殺到,王子話人數眾多,個個用眼神迫佢交糖。王子喺無心理準備之下被嚇親,拿拿淋去摷。
因為啲細路久唔久都問我攞糖食,所以屋企長期有存貨,好彩佢又醒起先冇咁樣衰。
後來越來越多大軍殺到,當晚佢竟然派哂我4大包糖!
今年準備就緒。

是日晚餐

今晚有香葱汁比目魚

 咖哩焗四蔬

天氣凍咗,煲咗蜜糖萍果提子茶

12 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢度越來越興,啲細路一早買定衫等今晚

      刪除
  2. 我都喜歡食焗四蔬, 特別而家食素日子多, 出去食, 如果唔想食凍冰冰沙律菜, 就會叫焗四蔬, 不過香港通常係葡汁, 白汁, 或者茄汁, 我未食過咖哩汁焗, 咖哩汁著就有

    回覆刪除
    回覆
    1. 原本我諗住整葡汁架,不過咖哩好似香啲王子應該like啲於是整咗
      而家我地久不久食素,唔想成日沙律就要俾啲心機諗新煮法lu

      刪除
  3. 成日見食譜用比目魚,我又唔覺街市有得賣咁嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我鐘意銀鱈魚但呢度冇,兩者食味比較似所以我用比目魚代替
      比目魚有啲貴,好似見過香港啲洋超、日超有得賣,昅昅啦

      刪除
  4. 我都派左四大包呀, 最後都唔夠, 連我自己帶過黎既花生糖都要出動呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 私伙花生糖咁正我實唔捨得派,我試過唔夠派喉糖。

      刪除
  5. 科隆又唔多覺Halloween喎。德文比目魚是什庅呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋度連收音機都講足一日,學校同商店都有裝飾.....
      比目魚德文係Heilbutt,越厚身越好食

      刪除