我的網誌清單

2013年11月1日星期五

五香醬排骨、炒雙花、焗西米栗茸布甸

天氣涼咗,好想食炆餸。
某日試整新餸:五香醬排骨
呢個五香醬仲可以用黎「回收」啲煲完湯嘅排骨,咁又多味餸啦!

好成功呀,啲汁好香好好味,王子食咗兩碟飯呀。
菜不能少,整咗冇油炒雙花。

好想食熱嘅甜品,用咗半包真空栗子整焗西米栗茸布甸。
麻煩王子食咗大半盤之後竟然同我講:我鐘意麵包布甸多啲喎
咁我唯有將個事實話佢知:唔好咁自作多情啦,我其實係整俾自己食架.......

五香醬排骨

食譜:

材料﹕
排骨 800g
蒜茸1湯匙
月桂葉 1塊
薑6片

調味:
茄汁3湯匙
茄膏2湯匙
生抽2湯匙
老抽1/2湯匙
五香粉1/4茶匙
糖1湯匙
紹興酒2湯匙
鹽適量
黑胡椒粉少許
豆板醬1湯匙
水1 1/2杯

先將排骨出水,
將所有調味拌勺,
用少少油爆香薑,再加入排骨、蒜茸及月桂葉炒勺,
再加入調味用中小火煮35分鐘,再焗30分鐘,
如排骨尚未夠淋,便要再煮再焗,
試味,再用生粉水埋獻。

我用壓力煲第一次壓了5分鐘,再焗15分鐘,拌勺,再壓7分鐘,再焗15分鐘。
如果打算「回收」啲煲完湯嘅排骨,最好用牛肉/雞湯代替水。

12 則留言:

  1. 王子食唔食得出排骨係循環再造呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今次冇循環再造呀,但我上次用另一個汁「循環再造」,佢又食唔出喎

      刪除
    2. 食唔出. 你打苦頭都好成功喎.

      刪除
    3. 哈哈其實上圖根本唔係排骨,係洋人賤賣嘅湯骨,
      不過超多肉,咪攞嚟炆囉,佢又係食唔出,咪又可以打苦頭囉

      刪除
  2. 你呢個醬料不是全中式的,是否叫混醬五香骨呢?嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈都得架,我改名麻麻,靠你啦

      刪除
  3. 呢餐好啱我口味呀。我都買“煲湯骨”來炆架,舊骨痴住一大舊肉,仲有少少肥,啱哂炆煑,懶理它是下欄骨,呵呵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 洋人唔識分架,豬軟骨、飛排....乜都入哂做下欄骨,
      肉佬見我成日買,有次都忍唔住問點解

      刪除
  4. 我好鐘意個甜品,流口水!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你就方便啦,出街時不時有得食

      刪除
  5. 煲湯骨可以回收,好正噃~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港啲煲湯骨都幾貴,可以將佢改裝食埋就最好啦

      刪除