我的網誌清單

2013年11月7日星期四

蠔豉咸豬骨粥、忌廉汁焗雜菜、Potato Fondant

上次整菜乾咸豬骨粥覺得好味,某日再煮咸豬骨粥做午餐,不過今次用蠔豉。

晚上煮了多菜餐。


忌廉汁焗雜菜

適逢薯仔BB上市,用咗佢黎整Potato Fondant
Potato Fondant有着濃烈嘅香氣、外面香脆而裡面係溶化狀態嘅薯仔。薯仔亦吸盡了牛油及雞湯嘅香氣。
我同王子都好少食薯仔,但呢個真係好好味啊。

Potato Fondant一般會再入焗爐,我將個食譜簡化咗冇呀,不過一樣好味。

Potato Fondant

食譜:

材料﹕
薯仔切件/薯仔BB 1kg
迷迭香 3條
牛油25g
橄欖油2湯匙

調味:
黑胡椒粉少許
雞湯1杯

用易潔鑊燒熱油煎薯仔兩面至金黃,加入牛油炒勺,
灑上黑胡椒粉及迷迭香
再加入半杯雞湯,加蓋用中小火煮20分鐘,
當薯仔夠淋,開蓋及可稍按扁薯仔,
再加入另外半杯雞湯,用中火將雞湯迫入薯仔中心,
收乾水份及至兩面香脆。

18 則留言:

  1. 另一個跟你做薯仔的方法也好好味,我女兒每次都要留些做午餐,做法跟你一樣,只是加入洋蔥碎,並用焗爐焗,最後用面火燒至金黃色則可!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝分享!呢排開始多薯仔bb,試下唔同煮法都好架

      刪除
  2. 有冇試過食鹹豬手留起d骨煲粥?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度啲鹹豬手好鹹,所以我唔會咁做,我會先煲湯然後再整黑椒豬手等等。
      不過呢度豬手貴豬骨3倍有多,我都係買豬骨多。

      刪除
  3. 回覆
    1. 聽講用即掘薯仔整個中心會好軟好滑架

      刪除
  4. 原來薯仔係咁整的
    有次在法國食過類似咁的薯仔, 好chewy, 但就諗唔到點整

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔chewy架,整得成功嘅Potato Fondant要外脆內軟,兼有濃裂香氣

      刪除
  5. 我都要試下咁樣煎先, 我通常是用焗的, 不過我要改用素湯 (因為有家人是vegan)

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個有vegan version架,用素湯,不過加少少海鹽會有提鮮作用

      刪除
  6. 我都好 like 咸豬骨煲粥架 , 加埋皮蛋 yummy ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 用咸豬骨煲啲粥香啲,同啲肉又鬆化啲。
      我like皮蛋呀,不過呢度好少見同好貴啊

      刪除
  7. 我最怕買左一大袋薯仔, 食到佢出芽, 我地都未食完呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以薯仔平極我都唔會買一大袋,薯仔bb係1kg裝,容易清啲

      刪除
  8. 我少買薯仔, 因為一袋太多. 用醃料,香草煮/焗新薯, 好味過白烚, 偶一兩次我都會煮.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係少買薯仔。最近出啲薯仔bb幾好呀,1kg裝容易清,又唔使批皮

      刪除