我的網誌清單

2013年11月25日星期一

一鴨多吃系列(2)-自家製萍果鴨肉腸

曾經食過鴨肉腸,覺得好香好正。
雖然生活在腸仔國,但我未見過有鴨肉腸賣呀。


今次用咗鴨胸肉、新鮮萍果同自己種嘅香草整咗一盤萍果鴨肉腸。
王子見到呢盤嘢,o哂嘴,話估唔到可以响屋企整腸仔,仲似模似樣。

王子未食過鴨肉腸,覺得好特別。
雖然未能做出同以前一樣嘅味道,但有得食下玩下真係幾開心。

之前焗鴨脾有留起鴨油,用黎整干扁茄子双椒會特別香,茄子亦特別軟滑。

清淡嘅雜菌有味飯。

聖誕前洋超特別多雜菌賣,我覺得樽裝雜菌沒有了鐵罐嘅味道,比較好味呢。



14 則留言:

  1. 味味都好正, 鴨油鵝油比其他油更健康。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咩?呢個我唔知呀,但鴨油鵝油撈飯好好味

      刪除
  2. 嘩, 自家製香腸! 你真係好犀利呀!!! 但係腸衣咁窄長, 點樣放d料入去?

    回覆刪除
  3. 連腸仔都自制,好犀利呀! 要慢慢入腸衣,應該要好有心機先得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實好似整包咁,功多藝熟呀,如果熟手同個「入腸衣器」啱用,入腸衣可以好快呢

      刪除
  4. 犀利呀~~我最愛吃肉腸,睇到我個肚即刻抗議呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又係愛吃肉腸,尤其係外皮勁脆嗰啲

      刪除
  5. 功夫腸至真。要拆肉,絞肉,萍果蓉,調味,入腸,打結……,真是一擔心機,勁呀!王子坐享其成,有口福!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都有啲功夫架,不過我又真係好想食....
      我下次要挑戰另一種腸!

      刪除