我的網誌清單

2013年11月30日星期六

一鴨多吃系列(5)-紅酒浸鴨脾配德國麵糰、芒果黑蕃茄Gorgonzola芝士沙律

終於去到「一鴨多吃系列」嘅最後一集。
今晚嘅紅酒浸鴨脾個醃製過程要5-6日呢,個汁非常濃香,配德國麵糰食。
好似高級餐廳嘅咁呢。


在洋超買了Gorgonzola芝士。有軟有硬,我比較喜歡軟。
裡面啲chesse mold好正呢。

做了一個有多重口感嘅芒果黑蕃茄Gorgonzola芝士沙律。

雖然要5-6天才可製成這紅酒浸鴨脾,但王子激讚,立即話要學整。
當我吃到1/3時,有人已經食哂成碟,個樣仲好依依依不捨。
最後我嘅2/3都去埋佢個肚。

13 則留言:

  1. 你隻係咪輻射鴨?? 系列1咪已經有鴨脾囉! 乜有四隻腳架??
    好留心上堂o既學生上...

    回覆刪除
    回覆
    1. 致扮留心上堂o既學生.....
      第一集第一行話買咗兩隻.....
      可能係...老....花......?

      刪除
    2. 俾人識穿冇留心添....

      刪除
  2. 下次要整多啲,2個人齊齊開心~~~

    回覆刪除
  3. 你對佢真好, 讓埋俾佢食

    回覆刪除
  4. 見到你個沙律, 我好想食呀! 藍芝士"賣飛佛"!
    鴨脾賣相好靚呀; 德國麵糰成個圓型飯團咁, 好得意; 本身有無味架? 係唔係即係德國人 "飯" ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 麵糰本身冇有味但裡面有唔同配料嘅香氣,我呢隻係薯仔香味呢
      我哋唔係成日食架,唔似飯咁成日食呢

      刪除
  5. 我對麵糰麻麻,我揀配螺絲意粉撈汁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能口味改變咗,我以前麻麻麵糰架,依家覺得幾好,不過淨like半薯嗰隻

      刪除