我的網誌清單

2013年11月3日星期日

港式麵包日

屋企通常食健康包,仲要自己整。
唯一食Hefeteig (leavened dough)嘅機會係自己整港式麵包。
某日早上搓定個dough,便有新鮮出爐麵飽做午餐了。

王子話要脆皮腸仔包。


麵飽出爐前,王子已經執好佢每次食腸仔包嘅配料出黎。
王子自製嘅熱狗
配多份沙律健康啲
順手焗多盤迷你椰蓉檳
焗麵包嘅香氣傳遍整間屋,好有幸福感啊。
晚上係循環再用餐。
之前嗰晚整咗咖哩焗四蔬有剩,將佢改裝成咖哩牛肉炒麵。
配沙律,咁又一餐。



14 則留言:

  1. 自製嘅熱狗: 下次腸仔包不如加埋Gurken同Senf咁王子唔使自己動手啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. Essiggurken要凍食先好,lauwarm好難食架

      刪除
    2. Burger入邊o個d都係lukewarm啫. 切粒粒囉.

      刪除
    3. 你有冇睇上篇留言呀?

      刪除
  2. 回覆
    1. 椰菜花可以加dippings生食,不過我哋都唔like。
      所以個椰菜花同甘荀我用鹽水煮先再醃

      刪除
  3. 咖哩牛肉炒麵望落好吸引呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀,自己炒可以少油多菜多牛肉啊

      刪除
  4. 你成日循環再用, 王子認唔認得出架? XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔知架,不過如果可以但我又唔循環再用嘅話,佢會俾隻dislike我lor

      刪除
  5. 王子好識食呢!
    好欣賞個咖喱變炒麵呢!好吸引!

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲嘢食淨咗又唔想連食兩餐,改裝完就冇哂隔夜feel啦

      刪除
  6. 呢個港式腸仔包, 一舉兩得, 加gurken und senf, 又是德式食法.

    回覆刪除
    回覆
    1. 一次整多啲叮番熱就得,好方便啊

      刪除