我的網誌清單

2013年11月24日星期日

一鴨多吃系列(1)-黑椒燒鴨脾、桂花蜜糖黑蕃茄

近聖誕,超市啲鴨大平賣,買咗兩隻。
以前買鴨通常會成隻整燒鴨,但我同王子只愛鴨脾,鴨胸較鞋冇人想食。
今次决定將鴨嘅唔同部份用唔同方法分開黎煮。


燒鴨脾係我哋嘅大愛,今次整黑椒燒鴨脾。

這種叫Kumato嘅蕃茄我响西班牙食過,真係特別香特別有蕃茄味。
因為冇中文名,姑且叫住黑蕃茄先啦。
昨天終於再次遇上佢,立即買下。後來上網check,先知原來只有約10個國家可以生產,亦只有指定嘅分銷商可以賣。唔怪得咁難買到啦。

用佢做了桂花蜜糖黑蕃茄。
王子一望已經知係好嘢,我再抬頭已經冇經冇咗半碟。

菜不能少,我已經幫啲紹菜收咗水,所以炒出來特別甜。

煮緊飯時鄰居兒子送來蛋糕,原來佢生日。
從來唔睦鄰嘅王子無啦啦有甜品食,開心到佢呢。。。

黑椒燒鴨脾

食譜:

材料﹕
鴨脾 2隻

調味:
蜜糖半湯匙
2湯匙
水1湯匙
黑胡椒碎半湯匙
鹽1/3湯匙
五香粉4/1湯匙


沸水加入鴨脾煮15秒,取出,
混和所有調味,
拌入鴨脾醃4小時以上,
皮向上,將鴨脾放入雪櫃至少24小時至皮的水份被抽乾,
以210度先焗15分鐘,再用上火焗15分鐘。

鴨脾有大有細,要自行調整煮食時間啊。

18 則留言:

  1. 鴨我一定係整燒鴨. 黑蕃茄真係未見過有得賣. 紹菜我通常生食,唔知收水後炒特別好食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你度淨係一間叫Spa嘅有黑蕃茄賣。
      紹菜呢度都係生食多, 奶奶有時會整但冇人肯食,我都係麻麻

      刪除
  2. 我呢度啲鴨好貴,超市size18要$25,約港幣一百五十幾蚊隻,所以寧願出外買,我附近的中國餐館賣40蚊,乾手淨腳好多……
    你今勻整嘅黑椒鴨肶好正,又夠創新,最好就係頗中國味!

    回覆刪除
    回覆
    1. size 18即係幾kg? 我哋鴨好平架,我呢次1隻2.4kg唔使6歐。
      我度好少中國餐館有燒鴨,有都要早3日前訂,仲勁貴成50歐1隻

      刪除
    2. 呢度啲size,係以重量跟號數掛勾,換句話說size18相等於1.8公斤,但通常都係在1.7公斤咁上下,所以我覺得太細隻。
      以前中國餐館會用size24,但因利潤與成本,而家最多都係用21號size…
      喺另一個大埠奧克蘭,那處競爭激烈,有些地方賣燒鴨都係$25咋,好抵食!

      刪除
  3. 個生日蛋糕似勁甜個隻喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都以為係呀,又ok wor,不過8成去咗王子度

      刪除
  4. 回覆
    1. 咁就perfect啦,我哋對鴨胸非常禮讓

      刪除
  5. 講開鸭,在呢度中餐館食唔到港式燒鸭嘅,唔知你度有無呢? 還是全德國都無?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我度好少華人架,啲中餐館質素好差。見過兩間中餐館話有燒鸭但要早3日前訂,仲勁貴成50歐1隻。
      我去過幾次Köln同Düsseldorf覺得你度啲中餐館正好多,又多日嘢食,又多亞超,啲亞超又大間.....
      港式燒鸭現貨我响Hamburg見過,我估Berlin、Frankfurt都一定有。

      刪除
  6. 以前未有小朋友時, 我都會將隻鴨分體, 鴨脾焗, 鴨胸切片炒, 其他用來煲鴨湯. 依家有小朋友後, 要成隻炆或燒先夠食呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 將來小朋友再大啲,成隻都未必夠食啊

      刪除
  7. 我愛吃雞胸鴨胸,下次煮時,記得叫埋我幫口啊~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 有你幫good就啦,我屋企雞胸鴨胸要好小心煮,否則難有市場

      刪除
  8. 桂花蜜糖黑蕃茄, 未試過咁樣食, 是否生食架? 味道是甜甜, 有少少酸?
    蕃茄真係有好多品種, 不過我未在香港見過黑蕃茄

    回覆刪除
    回覆
    1. 生食架,黑蕃茄係較其他品種甜的,亞洲未有得賣,冇可以用cherry tomatoes
      桂花蜜糖汁裡面仲有醋同日本醬油,甜酸可以自行調配呢

      刪除