我的網誌清單

2013年11月16日星期六

素食日-京葱紅椒炒海茸、海棠扒水蛋、勁薑蕃薯糖水

又輪到素食日。
酵素收成了,加咗有汽礦泉水當餐前酒飲。


之前煮京葱紅椒炒海茸,王子很喜歡,想再吃。

有人要用黑松露撈飯食。

呢度啲豆腐超唔掂仲要貴,整唔到海棠豆腐就整海棠扒水蛋。


素雜錦下面係滑滑嘅水蛋,我很愛吃。

再嚟勁薑蕃薯糖水。

13 則留言:

  1. 回覆
    1. 佢超like黑松露,我都係鐘意鵝肝撈飯多啲

      刪除
    2. 講真黑松露又真係好好味。

      刪除
  2. 咦…你也做這個水蛋,原來叫做海棠扒水蛋,我見過媽媽煮呀,又靚又好味。
    德國豆腐又粗又鞋。我係亜超和 bio shop買曰本豆腐,有豆味又滑。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實正宗「海棠xx」係用玻璃獻,但我又唔like,所以用咗「福建炒飯獻」代替。
      王子唔食豆腐架,我又一般般,曰本豆腐我都係買過一次當試下咋。

      刪除
  3. 海棠扒水蛋好滑滑,送飯認真1流呢~~
    今晚吾淑吾食都係扒水蛋,不過用咗雞粒扒。

    回覆刪除
    回覆
    1. 用雞粒、蝦仁扒都係好好味架,不過今日食素冇得落lu。
      其實呢個一啲都唔難整,仲可以善用埋啲西蘭花梗

      刪除
  4. 黑松露撈飯, 好富貴呀 hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 打咗咁多苦頭,久唔久都要穫利回吐呀

      刪除
  5. 回覆
    1. 佢外面係爽脆嘅,呢part有啲似木耳,但裡面係海綿體,有啲似烤麩。
      夾埋就唔似木耳,係QQ咁架

      刪除
  6. 蒸水蛋好呀, 送飯一流, 百食不厭 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,又唔heavy,身體負擔都細啲

      刪除