我的網誌清單

2013年11月21日星期四

快速晚餐-沙律、低脂芝士海鮮飯

行完磨坊有人例牌餓鬼上身,返到屋企要迅速煮飯。


例牌沙律

低脂芝士海鮮飯

我強烈推介呢個低脂芝士海鮮飯呀。
材料簡單可存倉、 低脂、個汁好香易送飯、易整又快手.....

低脂芝士海鮮飯

食譜:

材料﹕
 
雪藏雜錦海鮮400g
洋葱半個切粒
雪藏雜豆100g
低脂片裝芝士3塊
低脂奶1杯
雞湯半杯
麵粉3湯匙

調味:
海鹽適量
黑胡椒粉少許
香草少許

用少少油爆香洋葱,熄火,
再加入雞湯、低脂奶及麵粉用鐵打蛋器(egg whist)攪勺,
開中小火,加入片裝芝士不斷攪至杰,
加入海鮮、雜豆、黑胡椒粉及香草,炒勺及煮至熟,
汁嘅杰度可用麵粉水或奶自行調較,
加入適量海鹽,試味。  

17 則留言:

  1. 個芝士汁又真係快靚正喎, 推介有理, 讚! 我當然會試喇, 有片裝芝士係雪柜呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋買親片裝芝士都食淨幾塊唔知點算,用黎整芝士汁就最好。
      成餐飯20分鐘內完成,快到冇朋友仲要唔係即食嘢啊。

      刪除
  2. 回覆
    1. 呢個主要係係咁攪,冇乜技巧架,可以一試呀

      刪除
  3. 回覆
    1. 加咗成3片芝士架,同埋片裝芝士有黃有白,我呢隻黃芝黎架

      刪除
  4. 趕時間呀,係咁俾人催呀

    回覆刪除
  5. Li J,低脂餐岩芙芙呀!
    近來芙芙要開始減肥了,決定晚餐只喝牛奶同食蘋果,
    午餐就正常可以食飽d,如果食你呢個低脂飯都唔錯喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 晚餐只喝牛奶同食蘋果我一定唔掂,你好勁呀
      低脂飯我冇用牛油炒麵粉,light好多架

      刪除
  6. 如果香港d茶記快餐都有你呢個快靚正低脂餐水準就好喇, 睇完好肚餓呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 你又試下啦,隨時快過去茶記食呀

      刪除
  7. 行完又真係好有食力,幸得你煮得快靚正啊~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 行完又真係特別餓架,次次要諗定啲快靚正嘢黎煮

      刪除
  8. 真係好美味甘呀!過2日可以試整同阿仔一齊食先 ^^

    回覆刪除