我的網誌清單

2013年11月14日星期四

蝦仁炒蛋,京葱紅椒炒海茸、黑芝麻燕麥焗芥末蜜糖豬扒骨

某日天氣惡劣,本來想同王子去游水,最後都冇去。
午餐簡簡單單。


好耐冇食嘅蝦仁炒蛋。

京葱紅椒炒海茸

晚上食西餐-黑芝麻燕麥焗芥末蜜糖豬扒骨。


黑芝麻燕麥焗芥末蜜糖豬扒骨

食譜:

材料﹕
豬扒骨/豬肋骨 1kg
黑芝麻1/4杯
燕麥半杯

調味:
黑胡椒粉少許
鹽適量
芥末4湯匙
蜜糖3湯匙


豬扒骨用黑胡椒粉及鹽醃4小時以上,
混和芥末及蜜糖,
混和黑芝麻燕麥,
用易潔鑊燒熱油煎豬扒骨至金黃,
塗芥末蜜糖於豬扒骨上,再灑上黑芝麻及燕麥,略按,
以180度焗豬扒骨至熟,
如中途開始焦可於豬扒骨上蓋錫箔紙繼續焗。

18 則留言:

  1. 點只簡簡單單啦, 已經好豐富呀

    回覆刪除
  2. 最正就係嗰味黑芝麻燕麥焗芥末蜜糖豬扒骨......
    但我又曾經試過一道十分正嘅馬來西亞菜的燕麥蜜糖蝦,真係食到唔停口!

    回覆刪除
    回覆
    1. 燕麥蝦我都食過,真係超好味呀

      刪除
  3. 回覆
    1. 海茸係一種海藻,健康食品,爽口架。

      刪除
  4. 個蝦仁炒蛋炒得靚, d 蛋好滑咁, 引我流口水!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀,d 蛋我寧願有d生,炒老咗好難食架

      刪除
  5. 回覆
    1. 唔係海參。海茸係一種海藻,健康食品,爽口架。

      刪除
  6. 我N久無游水了.....
    E+游水,咪會好凍囉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冬天要去室內泳池,或者大型室內水上休閒中心,都有啲好似日本溫泉咁,响室外架

      刪除
  7. 豬扒骨未見過喎,咁似羊架嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 「梁九記」買架,應該係供俾餐廳所以一般超市冇架,呢度半條咋仲有一半未食呢

      刪除