我的網誌清單

2013年11月5日星期二

自家製魚生飯

上次同Blog友提及一間連鎖嘅大型高級食材批發商,佢响德國多個大城市及維也納都有分店。
個批發商主要係供貨俾高級餐廳同酒店,來自不同國家嘅海鮮、肉類、蔬菜、酒等等一應俱全,佢仲有好多食材係一般超市冇嘅添,都算係呢度嘅「梁九記」啩。
最好嘅係:佢有做零售,兼且其中一間响我家附近。
發現咗佢之後,我真係興奮無比,因為佢有好多我恨食但外面買唔到嘅嘢。
適逢每月一次嘅「感謝祭」,我答應王子去買啲好嘢番黎整。
其實天氣麻麻我唔多想去,但王子堅決話非去不可,因為佢非常十分恨食。
買了不同食材,今晚先吃魚生飯。

係多魚生少飯架。出面食冇可能有呢個狀態啊!
如果要呢個狀態 ,我想像唔到日本餐廳要收我哋幾多錢呀。
王子要魚生片、葱拌碎魚生、帶子
我就要埋三文魚子。
之前同王子講我今次打算整葱拌碎三文魚時,因為我未整過俾佢食,佢本來好猶豫,驚嘥咗啲魚。
今次試完之後,佢都愛上了,話估唔到個口感會係咁creamy咁好食!
仲有碟淨魚生,王子好大方地留番一塊俾我。。。
睇番張相,我又想食啦。。。哈哈「梁九記」I will be back!

22 則留言:

  1. 回覆
    1. 浮動價架同要睇產地架,大概24-30歐1kg。
      我諗法國會平啲,因為多啲人會整salmon tartar

      刪除
  2. 我真係要搵日去呢間o野八吓.

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰度我撞到好多星級餐廳嘅買手

      刪除
  3. 嘩真係大滿足!睇見都開心!不過梁九記好似響大埔,到我黎講太遠了:-(

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見啲人post梁九記啲嘢出都正到暈,
      你係咪住港島?知唔知柴灣有間好嘢?

      刪除
  4. 回覆
    1. 哈哈呢個''狀態''真係好吸引架!

      刪除
  5. 呢餐食得好豪呀! 我搵日都要去見識吓.

    回覆刪除
  6. 呢餐真係好吸引, 仲要唔駛點煮, 嘔番少少苦頭出黎都抵

    回覆刪除
  7. 啲飯少到幾乎見唔到, 俾我囝囝見到就不得了囉, 佢至愛三文魚生.

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次啲三文魚好靚我買咗好多,下次買番少啲,
      有得食之餘又唔使嘔咁多苦頭出黎

      刪除
  8. 你實在。。。。。太過份啦!!!!!!魚生多到?!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以為一次過食到夠就唔會再掛住,點知原來唔得架

      刪除
    2. 越食會越想食。。。。。。我又再嚟望下張相。。。。。。又要講多次,你太過份啦。。。。。!

      刪除
    3. 你度有冇魚生食?我有個譜係日本人教我,買唔到魚生時嘅代替品

      刪除
  9. 幾乎見唔到飯,太正了。

    回覆刪除